نخستین پرواز حجاج کرمانی با ۲۵۹ زائر بامداد امروز عازم سرزمین وحی شد.
کد خبر: ۴۷۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 06 August 2017
به گزارش خبرگزاری از کرمان، نخستین گروه زائران حج تمتع کرمانی بامداد امروز صبح با پرواز شماره 1585 هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران عازم مدینه منوره شدند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان کرمان در حاشیه اعزام زائران در فرودگاه کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اظهار‌داشت: 10 جلسه توجیهی و آموزشی با زائران برگزار و تمام موارد لازم به آنها آموزش داده شده است.

حجت‌الاسلام علی سازندگی با اشاره به اینکه امسال دو هزار و 800 زائر از استان کرمان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند گفت: این زائران در 21 کاروان ساماندهی شده‌اند و امروز نخستین گروه زائران عازم مدینه شد.  تمام زائران کرمان در ابتدای ورود به عربستان وارد شهر مدینه می‌شوند پس از 5 روز اقامت در مدینه، به مکه مکرمه و شرکت در مراسم حج اعزام می‌شوند.

معاون عملیات هوانوردی و سرپرست عملیات حج اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار در کرمان اظهار‌داشت: زائران استان کرمان از امروز در 11 سرتی پروازی به مدینه منوره اعزام می‌شوند. تمام تمهیدات لازم برای سفر زائران اندیشیده شده؛ امروز 259 زائر در قالب دو کاروان با هواپیمای ایرباس 300/600 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مدینه اعزام شدند.




منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار