مدیر موسسه غدیرشناسی با اشاره به اینکه دشمن حتی از شعارهای ملت ایران می‌ترسد گفت: بزرگترین سرمایه مردم ایران ولایت فقیه و امامزادگان است و عزت و بقای ما در ولایت است.
کد خبر: ۴۷۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 06 August 2017
آیت‌الله سعید شاه‌آبادی در جمع مردم کرمان در آستان مقدس امامزاده محمد‌(ع) اظهار‌ داشت: دلیل اصلی عشق به ولایت در مردم ایران وجود امام‌زادگان در سراسر این کشور است.

وی با اشاره به اینکه برای عشق به اهل بیت‌(ع) در بین مردم ایران خون‌ها ریخته شده و هزینه‌ها شده است گفت: همه این امامزادگان در حال مبارزه با حاکمان جور به شهادت رسیدند و نحوه شهادت بسیاری از آنها حزن‌انگیز است.

مدیر موسسه غدیرشناسی با بیان اینکه امامزادگان در کشور واجب‌التعظیم هستند و نباید از کنار آنها به راحتی گذشت افزود: ما دین خود را مدیون امامزادگان هستیم و این عشق و مودت به اهل بیت‌(ع) رایگان به دست نیامده است.

وی با اشاره به اینکه به دروغ به اسلام تهمت می‌زنند که اسلام به زنان توجهی ندارد و به آنها بها نمی‌دهد خاطر‌نشان کرد: علمای دین ما هر آنچه دارند از آستان‌بوسی و مجاورت در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه‌(س) به‌عنوان یک بانوی الگو در اسلام دارند.

آیت‌الله شاه‌آبادی با بیان اینکه اخلاص و ولایتمداری حضرت معصومه‌(س) سبب شده تا بزرگان دین در کنار او تربیت شوند گفت: امروز بزرگان تربیت شده در مجاورت حضرت فاطمه معصومه‌‌(س) اسلام ولایی را به سراسر دنیا منتشر می‌کنند و ایران اسلامی نتیجه اسلام ولایتی است.

وی با اشاره به اینکه اگر انقلاب مردم بعضی از کشورها به نتیجه نرسید و بعضی از کشور سال‌ها درگیر جنگ هستند نتیجه اسلام بدون ولایت است افزود: تمام فرمول‌های دنیا در جنگ می‌گفت که ایران در جنگ شکست سختی می‌خورد، اما نه تنها یک وجب از خاک ایران از دست نرفت بلکه عزتمند هم شدیم.

مدیر موسسه غدیر شناسی با بیان اینکه دشمن الآن حتی از شعارهای ملت ایران می‌ترسد تصریح کرد: امروز دشمنان هرچه سرمایه دارند، خرج می‌کنند تا ملت ایران حتی شعار هم ندهند. بزرگترین سرمایه مردم ایران ولایت فقیه و امامزادگان است و عزت و بقای ما در ولایت است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار