مدیر مؤسسه غدیرشناسی با اشاره به اینکه برگزاری کلاس‌های غدیر‌شناسی در کشور در دستور کار است گفت: دشمن در حوزه تخریب ریشه‌های اعتقادی تلاش می‌کند و از ما تلفات می‌گیرد.
کد خبر: ۴۷۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 06 August 2017
حجت‌الاسلام سعید شاه‌آبادی امروز صبح در دیدار با محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان اظهار‌ داشت: موسسه غدیرشناسی با رویکرد آموزشی و معرفتی در کشور در حوزه واقعه غدیر و بحث ولایت فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عموم مردم در دوره‌های آموزشی غدیر‌شناسی شرکت می‌کنند گفت: در طول 7 سال فعالیت موسسه بیش از 10 هزار نفر در 21 شهر کشور در این دوره‌ها شرکت کردند.

مدیر مؤسسه غدیرشناسی با بیان اینکه در بعضی شهرها این دوره‌ها استمرار دارد افزود: جمعیت قابل توجهی از برادران اهل سنت نیز در این دوره‌ها شرکت کردند و این کلاس‌ها به‌دور از هر‌گونه بی‌احترامی به اعتقادات مذهبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از خود منابع سایر مذاهب می‌شود مسئله ولایت و غدیر را اثبات کرد خاطر‌نشان کرد: وقتی می‌شود عقایدمان را به حق اثبات کرد، نیاز به بی‌احترامی نیست و با این کار مخالف هستیم.

حجت‌الاسلام شاه‌آبادی با بیان اینکه عشق به اهل بیت‌(ع) در اهل سنت وجود دارد گفت: حرف حق را باید در فضای عالمانه و دوستانه مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه دور تا دور ما را آتش فتنه گرفته است افزود: دشمن در حوزه تخریب ریشه‌های اعتقادی تلاش می‌کند و از ما تلفات می‌گیرد.

مدیر مؤسسه غدیرشناسی با بیان اینکه در حوزه دین کارهایی که در کشور انجام شده از جنس نمایش و همایش بوده است تصریح کرد: دشمن با ترفند دقیق خود ترکیب جمعیتی کشور را به هم زده است و اهل سنت ما را به سمت وهابیت دعوت کرده است.

وی با اشاره به اینکه زمانی فرزند‌آوری در کشور دچار چالش شده است گفت: از کار فکری ریشه‌ای در کشور غفلت شده است و نباید بگذاریم کار از کار بگذرد، آنوقت به فکر چاره باشیم.

در این دیدار توحیدی فرماندار کرمان نیز با اشاره به اینکه اصلی‌ترین سند شیعی، غدیر است اظهار‌ داشت: عاشورا از غدیر است و اگر موضوع غدیر تقویت شود، عاشورا نیز تقویت خواهد شد.

وی بابیان اینکه غدیر‌شناسی از نیازهای روز کشور و جامعه اسلامی است گفت: بدخواهان نظام اسلامی با انواع تهدیدها، حکومت اسلامی و مکتب تشیع را تخریب می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار