فرمانده انتظامی شهرستان رودبار‌جنوب گفت: محموله ۷۵۰ میلیون ریالی لیمو خشک قاچاق حین کنترل خودروهای عبوری در رودبار‌جنوب توقیف شد.
کد خبر: ۴۷۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 07 August 2017
سرهنگ رضا فیروز‌بخت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: این محموله شامل 5 تن لیموی خشک خارجی قاچاق بوده است.

وی تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران ایستگاه بازرسی بهادرآباد در حین کنترل خودرو‌های عبوری به این محموله برخورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار‌جنوب افزود: همچنین در محور شهرستان کهنوج به جیرفت به یک دستگاه کامیون حامل لیمو خشک مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر به پارکینگ منتقل شد.

وی با بیان اینکه در بررسی دقیق‌تر مشخص شد که محموله مذکور فاقد بارنامه و مجوز گمرکی لازم است، گفت: این محموله در حال انتقال به مرکز کشور بود که توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط شد.

فیروزبخت با بیان اینکه در کشف این محموله یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شده است اظهار‌داشت: ارزش تقریبی ریالی محموله کشف شده 750 میلیون ریال اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا یا مواد مخدر هیچ کوتاهی نمی‌کنیم افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه تولید داخلی به بهترین نحو ممکن از ورود قاچاق کالا جلوگیری می‌کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار‌جنوب بیان کرد: همچنین در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از  تولید داخلی برخورد پلیس با قاچاقچیان کالا قاطع است و از ورود هرگونه قاچاق کالا در این منطقه گرفته می‌شود و با متخلفان به‌شدت برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار