فرمانده پلیس راه جنوب کرمان بر ضرورت افزایش پایگاه اورژانس در مسیر جیرفت ساردوئیه تاکید و گفت: تعداد پایگاه‌های اورژانس در مسیر جیرفت ساردوئیه کم است و مشکلاتی را به‌وجود آورده است.
کد خبر: ۴۷۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 08 August 2017
دادمولا آبکار ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان جیرفت اظهار‌ داشت: ترافیک دلفارد و ساردوئیه یک ترافیک بسیار بزرگ است که باید در این زمینه در بحث زیرساخت‌ها کار کنیم و باید روند بزرگراه دلفارد ساردوئیه تسریع شود تا شاهد بسیاری از مشکلات موجود نباشیم.

فرمانده پلیس راه جنوب کرمان با بیان اینکه عملکرد دوربین‌های نظارتی در این منطقه بسیار خوب بوده است، افزود: در این زمینه نیز امسال سهمیه بسیار خوبی داریم که امیدوارم محقق شود.

وی با بیان اینکه مجوز تردد عبور و مرور برای اتوبوس در محور جیرفت و ساردوئیه ممنوع است، خاطر‌نشان کرد: اتوبوس گردشگری که بخواهد به منطقه جیرفت و دلفارد عبور کند می‌تواند از کرمان مجوز بگیرد تا بتواند تردد کند.

علی‌اکبر سنجری رئیس راهنمایی و رانندگی جیرفت نیز در این جلسه گفت: 32 پایه دوربین نظارت تصویری در جیرفت نصب شده اما دوربین آنها بعد از گذشت چند سال هنوز محقق نشده است.

وی خاطر‌نشان کرد: نصب دوربین نظارت تصویری در سطح شهر بسیار لازم و ضروری است و بساری از آمار تصادفات در این منطقه را کاهش می‌دهد.

رئیس راهنمایی و رانندگی جیرفت اظهار‌ داشت: تقاضا می‌شود هر چه زودتر نسبت به راه‌اندازی این مهم در این شهرستان اقدام شود تا شاهد کاهش تصادفات و تلفات در این شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه خط‌کشی خیابان‌های سطح شهر انجام نشده است، بیان کرد: تقاطع‌های راهنمایی و رانندگی که نیاز ضروری شهر است نیز بسیار کم است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار