دادستان مرکز استان کرمان از پلمب و انهدام سه مرکز برپایی پارتی های شبانه و دستگیری ۱۸ نفر از عوامل اصلی در حاشیه شهر کرمان در راستای اجرای طرح ویژه مبارزه با منکران خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 08 August 2017
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: با توجه به اینکه هدف از رستاخیز انقلاب اسلامی ایران و برپایی نظام جمهوری اسلامی حاکمیت ارزش های دینی و اسلامی در کشور و اجرای مشروعیت اسلامی در کشور و اجرای شریعت اسلامی هدف نهایی انقلابمان بوده و شهدای ما جان و هستی خود را برای اجرایی شدن حاکمیت دینی فدا کرده اند همه عوامل اجرایی و حاکمیتی  وظیفه دانسته که بر این مبنا حرکت کنند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم و کلیدی مجریان نظام تحقق عملی و  اجرایی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: انقلاب اسلامی برای این به حکومت و حاکمیت تبدیل شد که ابزاری در اختیار داشته باشد که زمینه امر به معروف را فراهم و عوامل تولید کننده منکر را از جامعه حذف  و راه را برای تعالی جامعه فراهم کند.

سالاری تصریح کرد: یکی از موارد بارز منکر در جامعه که روز به روز در قبال آن بی تفاوتی به وجود آمده است گسترش فرهنگ منحط غربی در شکل و شمایل بی بند و باریهای اخلاقی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان افزود: مقام معظم رهبری در چندین سال قبل از آن به عنوان بخشی از  به شبیخون فرهنگی تعبیر  فرموده اند ولی متاسفانه به این حمله گسترده دشمن به اندازه کافی توجه نشد.

سالاری با بیان اینکه دشمن مرزهای ما را شکسته و وارد قلمرو جامعه و خانه های ما شده است، تصریح کرد: بخشی از این حمله در قالب برپایی مجالس لهو ولعب و ارتکاب افعال حرام از قبیل اختلاط و ارتباطات نامشروع صرف مشروبات الکلی، قمار بازی در این مجالس تحت عنوان پارتی های شبانه است.

وی گفت: فلذا این دادستانی به عنوان وظیفه قانونی و شرعی مقابله با این قبیل جرائم را در قالب تیم ویژه ای در دستور کار خود قرار داده است و طی چند روز اخیر با جمع آوری اطلاعات دقیق توسط نیروهای انتظامی و انجام عملیاتهای پلیسی سه خانه باغ که مرکز پارتی های شبانه بود شناسایی کشف و پلمپ و برپا کننده گان اصلی و صاحبان این اماکن تحت تعقیب و در مجموع ۱۸ نفر از عوامل این مجالس نیز بازداشت شده اند.

سالاری افزود: البته ما به سمت و سوی پیشگیری نیز حرکت و در مقاطع مختلف با کسب اطلاع از تهیه مقدمات برای برپایی پارتی توسط افراد حضوری یا تلفنی به عاملان اصلی تذکر که موثر واقع و از برپایی این مجالس جلوگیری به عمل آمده است.

دادستان کرمان در پایان افزود: در برخورد با مظاهر فسق و فجور و منکرات بدون توجه به جوسازیها و ایجاد حاشیه قاطعانه و با صلابت و در یک کلام انقلابی عمل خواهیم کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار