جانشین دادستان عنبرآباد گفت: ۴ باب منزل مسکونی و مغازه خرده‌فروشی مواد صنعتی در روستای ده‌رضا عنبرآباد پلمب شد.
کد خبر: ۴۷۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 09 August 2017
محسن محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: با توجه به گلایه‌ها وگزارشات مردمی و تحقیقات پلیس مبارزه با مواد مخدر افرادی که اقدام به فروش مواد صنعتی می‌کردند شناسایی شدند.

جانشین دادستان عنبرآباد تصریح کرد: این مهم در راستای طرح برخورد با خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی انجام شده است.

وی عنوان کرد: در همین راستا 3 منزل مسکونی و یک باب مغازه که اقدام به فروش مواد صنعتی می‌کردند با دستور دادستانی پلمپ و توقیف شدند.

محمدی با اشاره به گلایه‌های مردمی در رابطه برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر صنعتی و سنتی، اظهار‌داشت: هرجا که مردم شکایت و گلایه کنند اقدام به بازرسی و پلمپ می‌کنیم.

وی افزود: با مواد مخدری که صحت و سلامتی فرد و آحاد افراد جامعه را مخدوش می‌کند و امنیت اجتماعی و روانی را مورد خطر قرار می‌دهد، مبارزه می‌کنیم.

جانشین دادستان عنبرآباد با بیان اینکه دستگاه قضا به شدت با متخلفین برخورد می‌کند، عنوان کرد: تعطیلی و پلمپ کردن مراکزی که فروش مواد مخدر انجام می‌دادند و اقدامات بعدی در جهت شناسایی عوامل و کسانی که به هر نحوی در امر مواد مخدر فعالیت دارند در دست بررسی است .

محمدی تصریح کرد: دستگاه قضا با قاطعیت با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می‌کند و جلو این پدیده که امنیت جامعه را به‌هم می‌زند، می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ضعف‌های بزرگی در این جرائم دیده می‌شود، اظهار‌داشت: یکی از ضعف‌ها عدم همکاری مردم با وجود اطلاع از وقوع جرائم است.

جانشین دادستان عنبرآباد تصریح کرد: اگر مردم  همکاری خوبی داشته باشند اقدام بزرگی در خصوص کشف مواد مخدر و برخورد با متخلفان صورت می‌گیرد.

وی خاطر‌نشان کرد: در راستای برخورد با خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی 4 باب منزل مسکونی و مغازه در روستای ده‌رضا عنبرآباد پلمب شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار