فرماندار کرمان با اشاره به کلرزنی و انجام اقدامات حفاظتی از مخازن آب شرب گفت: آب شهداد از لحاظ کمی و کیفی هیچ گونه مشکلی ندارد.
کد خبر: ۴۷۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 09 August 2017
محمدعلی توحیدی پیش از ظهر سه شنبه بعد از بازدید از مخازن، تاسیسات و شبکه آب شرف در جمع مردم شهداد، اظهار کرد: بعد از بررسی های انجام شده در خصوص کیفیت آب شرب منطقه شهداد به این نتیجه رسیدیم که آب شرب این منطقه از لحاظ کمی و کیفی هیچ مشکلی ندارد.

وی افزود: اسناد و شواهد نشان دهنده این است که با کلرزنی و اقدامات حفاظتی از مخازن آب شرب مراقبت های بهداشتی صورت می گیرد.

توحیدی با بیان اینکه شرکت و آب و فاضلاب منطقه شبکه توزیع آب شرب را بررسی می کند و در راستای توزیع آب آشامیدنی سالم کوشا است، گفت: در راستای بازدید امروز از مخازن، تاسیسات و شبکه آب اشامیدنی شهداد به این نتیجه رسیده ایم که شرکت آب و فاضلاب در این منطقه مسئولیت تامین آب آشامیدنی بهداشتی، سالم و استاندارد را به خوبی انجام داده است.

فرماندار کرمان تصریح کرد: آب شرب منطقه شهداد به دلیل شکستگی لوله انتقال آب در مدت زمان اندکی کدر شده بود و کیفیت اولیه را نداشت اما با اتصال مجدد به شبکه به کیفیت اولیه خود بازگشت.

وی بیان داشت: از آنجا که نان یکی از اقلام ضروری در سبد کالا مردم است بنابراین باید نان از لحاظ بهداشتی و کیفیت از وضعیت مطلوبی برخوردار باشد از این رو با توجه به شرایط آب و هوایی این منطقه وضعیت بهداشت و مسائل صنفی رعایت می شود.

توحیدی در خصوص کمبود مواد سوختی در جایگاه های سوختی منطقه شهداد، اظهار کرد: کوتاهی در صدور مواد سوختی به ویژه بنزین در این منطقه به دلیل مسائل داخلی و مالی سازمان تعاون روستایی و شرکت نفت بوده است که این مشکل در سنوات قبل در کارگروه سوخت شهرستان مطرح و رفع شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ مشکلی از لحاظ صدور مواد سوختی در منطقه شهداد نداریم و هر گونه کوتاهی از سوی مسئولان در این زمینه پذیرفته نیست.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار