معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز بیشتر از هر زمانی به کمک خیرین نیکوکار در کشور نیازمندیم گفت: مردم هر جا نیاز بوده است به کمک نظام اسلامی شتافته‌اند.
کد خبر: ۴۷۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 12 August 2017
حسینعلی امیری امروز عصر در آئین افتتاح مجتمع بزرگ خیرساز آموزشی در زنگی‌آباد کرمان اظهار داشت: قریب به 40 هزار نوآموز در مناطق محروم کشور در دولت تدبیر و امید شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این دولت شاهد پوشش 94 درصدی دانش‌آموزان هستیم گفت: سرانه فضای آموزشی افزایش پیدا کرده و به 7.5 درصد در کشور رسیده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه در این دولت 4 هزار و 817 پروژه عمرانی در بخش آموزشی ایجاد شده است افزود: حدود 28 هزار کلا س درسی در این دولت ایجاد شده و شاهد رشد 21 درصدی همکاری تعهدی خیرین مدرسه‌ساز در کشور بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امروز بیشتر از هر زمانی به کمک خیرین نیکوکار در کشور نیازمندیم افزود: دولت معتقد است با بدعهدی‌های آمریکا روبه‌رو هستیم و مردم هر جا نیاز بوده به کمک نظام اسلامی شتافته‌اند.

امیری با بیان اینکه آیات متعددی در قرآن کریم مردم را به روح تعاون و برادری دعوت می‌کند خاطرنشان کرد: روزه‌ای که انسان را در مسیر سعادت و خدمت به مردم قرار ندهد حداکثر یک رژیم غذایی می‌شود و نماز و روزه باید روح انسان را تعالی بخشد.

وی با بیان اینکه البته توفیق خدمت به مردم نصیب هر کسی نمی‌شود افزود: افراد زیادی هستند که تمکن مالی دارند اما توفیق خدمت به مردم را پیدا نمی‌کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه در کشور به شدت نیاز به احداث اماکن آموزشی به ویژه در مناطق محروم هستیم اظهار داشت: اگر چه از جهت تحصیلات و آموزش عالی در مسیر خوبی قرار گرفته‌ایم اما هنوز به تاسیس مدرسه و کلاس بیشتر از گذشته نیازمندیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار