استاندار کرمان گفت: ۲۰۰۰ تخت بیمارستانی در استان کرمان در حال احداث است که هزار تخت آن در کرمان احداث می‌شود.
کد خبر: ۴۷۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 12 August 2017
علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در آئین افتتاح مجتمع بزرگ خیرساز آموزشی در زنگی‌آباد کرمان که با حضور امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد اظهار داشت: 5 هزار تخت بیمارستانی در استان کرمان کمبود داریم که دو هزار تخت بیمارستانی در استان کرمان در حال احداث است که هزار تای آن در کرمان احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بروکراسی اداری سم توسعه اقتصادی کشور شده است، گفت: همه کارهایی که در گذشته انجام شده قابل تقدیر است و نباید با زیر سوال بردن عملکرد دیگران اعتماد‌سوزی بکنیم.

استاندار کرمان با بیان هدف اقتصاد مقاومتی تقویت بنیه اقتصادی خانواده است، افزود: مردم اگر شغل نداشته باشند روستاها را خالی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف معین‌های اقتصادی در مناطق هشت‌گانه استان کرمان نگهداشتن مردم در این مناطق است، خاطرنشان کرد: این امر با ایجاد شغل در هر منطقه‌ای انجام می‌شود که معین‌های اقتصادی با آموزش و استفاده از ظرفیت‌های موجود در آن مناطق ایجاد می‌کنند.

رزم‌حسینی با اشاره به سفر صبح امروز به دهستان گوغر در شهرستان رابر خاطرنشان کرد: معین اقتصادی در این منطقه عملکرد خوبی داشته و ظرف مدت چهار ماه یکی از بهترین مراکز درمانی در این دهستان احداث شده که آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهید توسعه پایدار در کشور داشته باشیم باید از ظرفیت‌های مردمی و خیرین نیکوکار استفاده کنیم تصریح کرد: خیرین در استان کرمان به کاهش رنج مردم عشق می‌ورزند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه طرح مثلت توسعه اقتصادی بلوغ سیاسی در استان کرمان بوجود آورد، گفت: انگیزه بسیار خوبی در استان با محوریت توسعه و ولایت ایجاد شده است.

وی با اشاره به احداث مجتمع آموزشی خیرساز در شهر زنگی‌آباد کرمان اظهارداشت: این خیر نیکوکار اقدامات خوبی در جهت رفاه مردم در استان انجام داده که امروز نیز به پیشنهاد همین خیر تفاهم‌نامه احداث بیمارستان 250 تخته‌خوابی در کرمان امضا می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار