معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مجموعه سپاه ثارالله شکل گرفته است، گفت: بخشی از توان سپاه به کمک تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در نقاط محروم و دور افتاده آمده است.
کد خبر: ۴۷۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 15 August 2017
سرهنگ پاسدار سعید کاظمی امروز صبح در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کرمان، اظهار داشت: در دهه‌ای از کشور قرار گرفته‌ایم که دهه پیشرفت همراه با عدالت است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت بدون عدالت نتیجه‌ای به جز ایجاد شکاف طبقاتی ندارد، گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص است که غفلت‌هایی در مورد توسعه بدون عدالت در استان صورت گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه این بی‌عدالتی در بحث تحصیل دانش‌آموزان بسیار مشهود است افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مجموعه سپاه شکل گرفته است و بخشی از توان سپاه به کمک تحصیل دانش‌آموزان می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: در حال بررسی و کمک به حل برخی مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان در مناطق محروم و دورافتاده در استان کرمان هستیم.

کاظمی با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد گفت: امام راحل فرمود در محدوده سرزمین اسلامی دورترین و نزدیکترین فرد به جایگاه مدیریت یک سهم را دارند و سهم آنها برابر است.

وی با بیان اینکه کارها باید اولویت‌بندی شوند، افزود: مسئولان باید تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را در اولویت کاری خود قرار دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار