فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و برخورد با توزیع کننده های مواد، ۱۵ نفر خرده فروش مواد در کرمان دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۷۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 15 August 2017
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: موضوع مواد مخدر به یک معضل جهانی تبدیل شده و متاسفانه کشور ما در کنار دو کشور افغانستان و پاکستان با مشکلات و تبعات بیشتری در این خصوص دست به گریبان است.

وی گفت: در همین راستا و در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در شهر کرمان مامورن انتظامی این فرماندهی موفق شدند طی ۷۲ ساعت گذشته منزل ۱۵ خرده فرورش را با هماهنگی مقام قضایی بازرسی کنند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۵ نفر خرده فروش توسط ماموران انتظامی گفت: در بازرسی از منازل آنها نیز ۲۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: پلیس مصمم است در ادامه سال ۹۶ طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر  را با قاطعیت بیشتری انجام دهد.

وی افزود: برای مقابله با فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر که باعث بروز ناهنجاری در بخش های مختلف جامعه می شوند، همه دستگاه های مرتبط باید عملکرد بهتری در این حوزه داشته باشند.

سرهنگ روانبخش تغییر مصرف موادمخدر از سنتی به سمت مخدر صنعتی را یکی دیگر از مشکلات این حوزه و تهدیدی برای جوانان و نوجوانان دانست و ابراز داشت: وجود باورهای غلط در حوزه مواد روان‌گردان، پایین بودن سطح آگاهی خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان از عواقب سوء مصرف موادمخدر و عدم آشنایی خانواده‌ها از مهارت‌های زندگی به‌وی‌ژه نوع رفتار و ارتباط با فرزندان از عوامل گرایش به موادمخدر است که خانواده ها باید در این خصوص دقت لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نقش اعتقادات دینی را در پیشگیری از اعتیاد و دیگر آسیب های اجتماعی بسیار موثر عنوان و لزوم توجه به مبانی اعتقادی و اخلاقی کودکان و جامعه را خواستار و آن را شاه کلید مقابله با کلیه مشکلات عنوان کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار