فرمانده یگان تکاوری ۱۱۵ امام جواد‌(ع) زهکلوت گفت: محموله ۴۶۰ کیلوگرمی موادمخدر در رودبار‌جنوب متوقف و ضبط شد.
کد خبر: ۴۷۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 16 August 2017
حمید علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: پلیس از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی در این منطقه باخبر شد. این قاچاقچیان قصد انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و از مسیر زهکلوت به مرکز کشور را داشتند.

فرمانده یگان تکاوری 115 امام جواد‌(ع) زهکلوت با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت، بیان کرد: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند این باند قصد دارند، محموله‌ مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودروی پژو 405 حمل کنند.

وی با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی به‌صورت نامحسوس وارد عمل شد، گفت: پلیس محورهای مواصلاتی را تحت نظر گرفت تا خودروی مذکور را در ساعات اولیه صبح امروز در شهر زهکلوت بخش جازموریان شناسایی کردند.

علیزاده با بیان اینکه به راننده ایست داده شده اما راننده با بی‌توجهی به دستور ایست پلیس با گشودن آتش به روی ماموران به مسیر خود ادامه داد افزود: این خودرو پس از طی مسافتی طولانی تعقیب و گریز خودرو توسط پلیس متوقف شد.

فرمانده یگان تکاوری 115 امام جواد (ع) زهکلوت گفت: سرنشینان با استفاده از تاریکی هوا و جنگلی‌بودن منطقه از محل درگیری متواری شدند.

وی با تاکید براینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: 460 کیلوگرم تریاک و یک خودرو 405 توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان متوقف شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار