نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ملت ایران با تهدید و تحریم از میدان خارج نمی‌شود گفت: ملت عزیز ایران به پیروی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب هرگز در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان تن به ذلت نخواهند داد.
کد خبر: ۴۸۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 19 August 2017
حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای روستای دولت‌آباد سیرجان اظهار‌داشت: شهدا متعلق به انبیاء و ائمه اطهار‌(س) هستند چرا که خدایی زندگی کردند.

وی با تاکید بر باز‌خوانی سیره شهدا در یادواره‌های شهدا گفت: باز‌خوانی رفتار و سیره شهدا به ما نشان میدهد که آنها چگونه زندگی کردند که نزد خدا پذیرفته شده و خدا آنها را خریداری کرد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهدا نیازی به برگزاری یادواره ندارند و نیازمند واقعی خود ما هستیم افزود: یادواره شهدا باید شناسایی مکتب شهدا و پیاده کردن آن در مسیر زندگی برای رسیدن به سعادت است.

وی با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های عظیم معنوی هستند خاطر‌نشان کرد: باید فرهنگ شهدا مصور شود و سلوک زندگی و راه مسیر شهدا به همه مردم عرضه شود تا نسل جوان با این اسطوره‌های زمان معاصر به‌خوبی آشنا شوند.

حجت‌الاسلام علیمرادی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم برای شهدا یادواره دائمی برگزار کرده و در هر جای کتاب خدا ذکر و نام شهیدان قرار گرفته که نشان از عظمت والای شهیدان است گفت: شهدا عبد واقعی خداوند بودند و برای همین خدایی شدند.

وی با بیان اینکه اصل زندگی شهدا اصل جهت‌گیری خدایی است افزود: اگر در جایگاه ریاست، وزارت یا نمایندگی هستیم دقت کنیم بیبنیم جهت زندگی خدایی داریم یا دنیایی تا در اصلاح آن در سیره شهدا تلاش کنیم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر زندگی خدایی باشد دیگر فساد مالی و اقتصادی وجود ندارد و فساد هر کجا بوده است شهید با آن مبارزه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه  نظام مقدس جمهوری اسلامی که آرمان انبیا بوده است نباید آلوده به فساد شود تصریح کرد: مومنان باید با صداقت کامل بر عهد و پیمان خود با شهدا بمانند و در هر جایگاهی هستیم برای ریشه‌کن شدن فساد جهت زندگی خود را به سمت خدا تغییر دهیم.

حجت‌الاسلام علیمرادی تنها راه سعادت ملت ایران را استقامت در راه شهیدان دانست و گفت: ملت عزیز ایران به پیروی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب هرگز در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان تن به ذلت نخواهند داد و راه سعادت خود را در مسیر پیروی از انقلاب و شهدا می‌دانند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با تهدید و تحریم از میدان خارج نمی‌شود افزود: هرچقدر آمریکا و هم پیمانان او به ملت ما فشار بیاورند و با تهدید و تحریم عرصه را تنگ کنند، تن به ذلت نخواهیم داد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار