جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری ۴۲ متهم تحت تعقیب با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 19 August 2017
سرهنگ رضا محمدرضایی صبح پنجشنبه در حاشیه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف پلیس ثبات امنیت و رضایتمندی شهروندان است، گفت: پلیس شهرستان جیرفت با برنامه‌ریزی و اجرای طرحهای پاکسازی و برخورد با بر هم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی این مقوله را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی را ضامن ثبات امنیت پایدار  دانست و ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته تیم های تلفیقی این فرماندهی، با هماهنگی قضایی، محل اختفای متهمان و هنجارشکنان اجتماعی را شناسایی و در عملیاتی منظم و منسجم ۴۲ نفر متهم تحت تعقیب مقامات قضایی را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدرضایی تصریح کرد: توقیف ۲۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و امحاء شیشه دودی ۴۹ دستگاه خودرو از دیگر دستاوردهای این طره بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت در پایان ضمن مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، اظهار داشت: پلیس با تمام توان و در چارچوب قانون، برخورد با مجرمان و اخلالگران نظم و امنیت عمومی را در دستور کار خود قرار داده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار