امام جمعه کرمان گفت: تاکنون پاسخی در خصوص پذیرش یا رد استعفایم از سوی دفتر مقام معظم رهبری داده نشده است و منتظر دریافت پاسخ معظم له در این زمینه هستم.
کد خبر: ۴۸۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 19 August 2017
آیت الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان از مردم، رسانه ها و استاندار کرمان به دلیل واکنش ها در خصوص استعفایش تشکر کرد و گفت: تاکنون پاسخی در این خصوص از سوی دفتر مقام معظم رهبری داده نشده است و منتظر دریافت پاسخ معظم له هستم.

وی در ادامه به نقش روحانیت در جامعه اشاره و تصریح کرد: هرگاه روحانیت حامی و پشتوانه مسئول و دولتی باشد به موفقیت دست خواهد یافت.

آیت الله جعفری اعتماد به آمریکا را یکی از دلایل سقوط دولت قانونی مصدق دانست و گفت: کنار گذاشتن آیت الله کاشانی و خیانت آمریکا باعث کودتا و سقوط دولتش شد.

وی با اشاره به روز جهانی مسجد گفت: امروز مساله فلسطین یکی از نگرانی های اساسی جهان اسلام است و این موضوع برای ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه کرمان حمایت های ایران از مردم مظلوم فلسطین را مورد اشاره قرار داد و افزود: بیش از ۶۰ سال است که براداران و خواهران و کودکان مظلوم فلسطینی توسط رژیم جعلی صیونیست به خاک و خون کشیده می شوند و این در حالیست که مدعیان حقوق بشر در این خصوص سکوت اختیار کرده اند.

آیت الله جعفری جمهوری اسلامی ایران را طرفدار واقعی مردم فلسطین دانست و گفت: متاسفانه مابقی کشورها در این خصوص بی اعتنا بوده و حتی برخی از آنها آشکار دشمنی خود را بروز می دهند.

وی با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه نظامی و دفاعی افزود: این مساله دشمنان را دچار هراس کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان صنعت دفاعی کشور را از دغدغه های اصلی مسئولان دانست و بیان کرد: آمریکا از توان دفاعی بالای ایران اسلامی خشمگین و نگران است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به لحاظ قدرت دفاعی به حدی رسیده است که هیچ قدرتی توانایی مقابله با آن را ندارد، گفت: رئیس جمهور آمریکا کشورهای مستقل از جمله ایران را تروریست می نامد اما بدانید که استقامت و پایداری همراه با ایمان نتیجه ای جز پیروزی برایمان به همراه ندارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار