فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه کوچک‌ترین حرکت آمریکا در منطقه علیه ایران با سیلی محکم نیروهای انقلابی همراه است.
کد خبر: ۴۸۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 20 August 2017
سردار غلامعلی ابوحمزه در یادواره شهدای گمنام زنگی‌آباد کرمان اظهار داشت: شهدا رهبر و راهنمای انسان‌ها و چشمه مصفای معنویت برای سیراب‌کردن کام تشنه کسانی بوده که به‌دنبال آب زلال هستند.

وی شهدا را  ستارگان خداوند در آسمان و فرشتگان الهی روی زمین دانست و گفت: انقلابی‌بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی کار کردن از ویژگی‌های شهدا در همه زمان‌ها بوده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه انقلابی فکر کردن و انقلابی کار کردن از دغدغه‌های امام راحل و مطالبه رهبری است افزود: هر کس که به دنبال اطاعت از ولایت است باید انقلابی بماند، انقلابی فکر کند و انقلابی عمل کند.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا علنی می‌گویند که ما به‌دنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و در فتنه سال 78 و 88 تمام حمایت خود را از عوامل فتنه انجام دادند، خاطرنشان کرد: مردم آگاه و بصیر ما با جان‌فشانی نیروهای انقلابی و هدایت‌های امام خامنه‌ای توطئه آنها را خنثی و و عواملش در کشور را رسوا کردند.

ابوحمزه با اشاره به اینکه مشکل کشور ما نیروی انسانی، اعتبار و بودجه، طرح و برنامه و منابع زیرزمینی نیست، یادآور شد: 9 سال است که امام خامنه‌ای حل مشکلات اقتصادی و اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال را فریاد می‌زنند اما هیچکس عملیاتی نمی‌کند. اگر این امکان و ظرفیت در کشور نبود و نیست چرا در مسئله هسته‌ای و سلول‌های بنیادی و در عرصه نظامی موفق بودیم؟ چرا امنیت پایدار داریم اما نمی‌توانیم مشکلات فرهنگی و اقتصادی را حل کنیم چون در آن قسمت‌ها رهبری مستقیم ورود کرده و جریان انقلابی کار می‌کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بعضی‌ها در دهه اول انقلاب، انقلابی بودند اما در دهه چهارم عقب‌نشینی کردند و بعضی‌ها نیز قبل انقلاب، انقلابی بودند اما الان فقط حرفش را می‌زنند و در میدان عمل طفره می‌روند گفت: نخستین ویژگی انقلابی فکر کردن این است که اسلام ناب محمدی را با گوشت و پوست خود درک کرده و با اخلاص به آن عمل کنیم در حالی که جریان غیرانقلابی دم از اسلام می‌زند اما بخش‌هایی از اسلام را قبول دارد که به نفعش است.

وی با اشاره به اینکه مشکل ما در کشور با دشمنان قسم‌خورده مانند آمریکا و اسرائیل نیست و کوچک‌ترین حرکت آمریکا در منطقه علیه ایران با سیلی محکم سپاه پاسداران همراه است، افزود: در تفاوت بین جریان انقلابی و جریان غیر‌انقلابی مشاهده می‌شود که انقلابی‌ها با تمام وجود پشت سر امام و رهبر خود حرکت می‌کنند اما برخی پای میدان عمل که می‌رسد، فقط توجیه می‌کنند و در زمین دشمن بازی می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نیروهای انقلابی با اقتدار در برابر استکبار ایستاده اما غیرانقلابی‌ها در سخنرانی‌های خود حرف دشمن را می‌زنند اظهار‌ داشت: نیروی انقلابی اهل معنویت و انجام واجبات و ترک محرمات است و راه معنویت را تا رسیدن به عبد صالح خدا شدن ادامه می‌دهد اما نیروی غیرانقلابی دنبال عرفان‌های کاذب و بدعت و روش‌های خلاف مسیر اسلام است.

وی با اشاره به اینکه به هرکس که در جریان انقلابی حرکت می‌کند کمک خواهیم کرد و با تمام وجود در خدمت او هستیم گفت: هر کسی که مقابل امام ما و اسلام و قانون اساسی و ارزش‌های متعالی نظام و انقلاب اسلامی بایستد و برنگردد وتوبه نکند مردم محکم و قوی جلوی آنها را خواهند گرفت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار