رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: بیش از ۲۶۰ پروژه کشاورزی در جنوب کرمان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال آماده کلنگ‌زنی و افتتاح است.
کد خبر: ۴۸۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 21 August 2017
سیدیعقوب موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با توجه به نزدیک شدن به هفته دولت اظهارداشت: هفته دولت فرصتی است تا دولت مردان خدمات خود را به مردم ارائه دهند.

وی تصریح کرد: 52 طرح با اعتبار 93 میلیارد و 797 میلیون ریال در شهرستان جیرفت در این هفته افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با بیان اینکه 38 پروژه آبیاری تحت‌فشار در جیرفت افتتاح می‌شود، گفت: همچنین 4 واحد پرواربندی گوساله و بره، 2 واحد  پرورش گاو شیری، 3 باب سردخانه و 4 واحد گلخانه  از جمله طرح‎های در دست افتتاح در این هفته هستند.

وی با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح‌ در شهرستان عنبرآباد، تصریح کرد: در این شهرستان 34 پروژه شامل دو باب سردخانه و 38 طرح اجرای سیستم‌های نوین آبیاری با اعتبار 58 میلیارد و 623 میلیون ریال آماده افتتاح است.

موسوی با بیان اینکه 18 طرح در شهرستان کهنوج نیز آماده افتتاح و بهره‌برداری است، گفت: در این شهرستان 13 طرح آبیاری تحت‌فشار  و 4 طرح احداث گلخانه و طرح تجهیز و نوسازی اراضی فاز دوم جازموریان با اعتبار 82 میلیارد و 303 میلیون ریال به انجام می‌رسد.

وی اظهارداشت: همچنین 6 طرح آبیاری تحت‌فشار با اعتبار 26 میلیارد و 172 میلیون ریال در شهرستان منوجان مورد بهره‎برداری قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان تصریح کرد: با اجرای این طرح‌ها در بخش کشاورزی بیش از 2 هزار و 200 نفر اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

وی از افتتاح و کلنگ‌زنی 90 طرح در شهرستان رودبار جنوب خبر داد وافزود: 88 طرح آبیاری تحت‌فشار،  2 طرح پرواربندی و پرورش شتر با اعتبار 148 میلیارد و 452 میلیون ریال در این شهرستان  بهره‎برداری می‎رسد.

موسوی با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح در شهرستان قلعه‎گنج ابراز داشت: 9 پروژه شامل 7 طرح آبیاری تحت‌فشار،  تجهیز و نوسازی اراضی سنتی و نوسازی و تجهیز مراکز جهاد کشاورزی با اعتبار 25 میلیارد و 780 میلیون ریال بهره‌‎برداری می‎شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان فاریاب بیش از 21 میلیارد و 774 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: این مبلغ برای 15 طرح آبیاری تحت فشار هزینه شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار