فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: این شرور در یک اقدام غافلگیرانه قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کند دستگیر و یک قبضه سلاح غیرمجاز نیز از وی کشف شد.
کد خبر: ۴۸۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 21 August 2017
سرهنگ رضا فیروزبخت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی شکایات مردمی درخصوص سلب آسایش شهروندان و ایجاد ناامنی توسط فردی شرور در سطح این منطقه موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پس انجام اقدامات پلیسی متهم شناسایی شد تصریح کرد: این شرور در یک اقدام غافلگیرانه قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کند دستگیر و یک قبضه سلاح غیرمجاز نیز از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب تصریح کرد: این شرور بعد از تشکیل پرونده و  سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

وی با بیان اینکه این فرد شرور جرائمی از قبیل نزاع و درگیری در پرونده دارد، گفت: تیراندازی ایذایی و تیراندازی منجر به جرح، حمل سلاح غیرمجاز، حمل مسلحانه مواد مخدر، سرقت مسلحانه و سلب آسایش عمومی از دیگر جرائم موجود در پرونده این شرور است.

فیروزبخت اظهارداشت: پلیس با تلاش شبانه روزی اجازه جولان دادن به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد.

وی اظهار داشت: پلیس به صورت شبانه روز در حال اجرای نظم و امنیت در منطقه است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب با بیان اینکه افراد شرور در این منطقه جایگاهی ندارند، بیان کرد: در صورت مشاهده این افراد به شدت با آنها برخورد می شود.

وی افزود: مردم در صورت برخورد با چنین افرادی سریعا پلیس را در جریان بگذارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار