رئیس اداره توزیع برق نوق از برگزاری مانور بزرگ جمع آوری انشعابات برق های غیر مجاز در نوق خبر داد و گفت: این مانور به منظور کاهش تلفات مانور جمع آوری انشعابات غیرمجاز صورت گرفت.
کد خبر: ۴۸۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 21 August 2017
به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، محمدرضا یوسفی اظهار کرد: به منظور اجرای طرح کاهش تلفات مانوربزرگ جمع آوری انشعابات غیرمجاز با مشارکت یگان امداد انتظامی درسطح شهر نوق رفسنجان انجام شد.

رئیس اداره توزیع برق نوق با اشاره به جایگزینی کابل خود نگهدار به جای شبکه سیم مسی فشار ضعیف گفت: اجرای این طرح عامل موثری در کاهش تلفات برق و جلوگیری از سرقت سیم های مسی بوده است.

یوسفی افزود: در این مانور هزار و 211 متر کابل انشعاب غیرمجاز جمع آوری و متخلفین به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه استفاده افراد از انشعابهای غیرمجاز برق به دلیل عدم اطلاع و ناآگاهی بوده، تصریح کرد: تنها راه کاهش استفاده نابجا از انشعابات برق غیرمجاز، فرهنگسازی و ارائه آگاهی لازم به جامعه است.

یوسفی گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری تعداد ۱۵۵ انشعاب غیرمجاز جمع آوری و تعداد ۳۴۰ اخطار به افراد که استفاده غیرمجاز داشته اند داده شده است.

رئیس اداره برق نوق ضمن قدردانی از همکاران در راستای نهادینه کردن گردش کار و روشهای اجرایی نحوه مقابله با معضل برقهای غیرمجاز و تجاوز به جرایم و تاسیسات، از مشترکین خواست تا درصورت مشاهده هرگونه سوءاستفاده از شبکه و تاسیسات برق موارد را به سامانه تلفنی ۱۲۱ اطلاع دهند.

یوسفی یادآور شد: طی چهار ماه نخست سال جاری در راستای جمع آوری انشعابهای غیرمجاز ۱۵ فقره انشعاب به دائم و مجاز تبدیل شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار