نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز در غرب آسیا تاثیرگذارترین قدرت دنیا هستیم، گفت: تمام دنیا فهیمده است که حنای آمریکا رنگی ندارد.
کد خبر: ۴۸۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 30 August 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در حرم شهدای گمنام کرمان اظهار‌ داشت: تاریخ، آیینه تمام‌نمایی است برای درس گرفتن از ریزش‌ها و رویش‌ها و اینکه این ریزش‌ها و رویش‌ها چه نقشی در تحولات جوامع داشته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ریزش‌ها و رویش‌ها در 5 موضع رخ می‌دهد، گفت: ریزش‌ها و رویش‌ها در انقلاب‌ها، امت‌ها، دولت‌ها، خواص و جوامع به‌وجود می‌آید که با عبرت گرفتن از ریزش‌ها و رویش‌ها می‌توانیم جامعه خود را نجات بدهیم. ریزش‌ها و رویش‌ها تصادفی و جبری نبوده و کاملا قانون‌مند ایجاد می‌شود، قرآن ما را به تاریخ ارجاع می‌دهد و اگر انقلابی به رویش و ریزش دچار شده کاملاً قانون‌مند بوده است.

حجت‌الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه بخش از قرآن نیز تاریخ است و قرآن به پیامبر‌(ص) تاکید کرده که بخشی از تاریخ امت‌ها را برای امت خود بیان کند، خاطر‌نشان کرد: انقلاب حضرت موسی‌(ع) یک رویش بود که در عصر خود بزرگترین تحول را در جامعه به‌وجود آورد اما این انقلاب دچار ریزش شد. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز امت ایران الگوی سایر امت‌ها در منطقه و جهان شده‌اند، تصریح کرد: آمریکا از الگو شدن ملت ایران در هراس است و به‌دنبال شکستن اراده ملت ایران است.

وی با بیان اینکه تمام دنیا فهیمده است که حنای آمریکا رنگی ندارد، اظهار داشت: امت ما در صحنه بین‌المللی به‌خوبی درخشیده اما در درون انقلاب توسط خواص جامعه فراز و فرودهایی داشته که باید آن‌ها را بررسی کرد. این انقلاب خیلی عظیم است و هوشمندی رهبر انقلاب تهدید را به فرصت تبدیل کرده و امروز در غرب آسیا، تاثیرگذارترین قدرت دنیا هستیم.

حجت‌الاسلام سعیدی در رابطه با حوزه سیاست خارجه با بیان اینکه دشمن، دشمن است و نباید این نکته را فراموش کرد، گفت: مذاکره با آمریکا باید از موضع قدرت انجام شود و دولت باید در حوزه سیاست خارجه در مقابل آمریکا بایستد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار