نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شورای شهر کرمان فقط به فکر پیگیری پروژه‌های شهری باشد گفت: شورای شهر کرمان مسائل سیاسی را در انتخاب شهردار کنار بگذارد.
کد خبر: ۴۸۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 03 September 2017
محمد‌مهدی زاهدی عصر امروز در جلسه کمیسیون‌های اتاق بازرگانی استان کرمان با استاندار کرمان در اتاق بازرگانی اظهار‌داشت: فعالیت‌های اتاق بازرگانی استان کرمان در چهار سال گذشته بسیار خوب بوده ایت.

وی اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی را بسیار موفق عنوان کرد و گفت: این طرح که با ایده استاندار کرمان عملیاتی شد در راستای توسعه اقتصادی استان بسیار موثر و موفق بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سفر به سایر استان‌ها، نمایندگان استان‌های دیگر حسرت استان کرمان را به لحاظ وجود وحدت و همدلی ایجاد شده می‌خورند افزود: اینکه افرادی از گروه‌های مختلف سیاسی با سلائق مختلف پشت یکی میز می‌نشینند  و مسیر توسعه استان را پیگیری می‌کنند، جای خوشحالی دارد.

وی با انتقاد از اعضای جدید شورای شهر کرمان در رویکرد جدید خود برای انتخاب شهردار کرمان تصریح کرد: اینکه می‌گویند ما می‌خواهیم تغییر ایجاد کنیم، منظورشان از تغییر چیست و چه چیزی را می‌خواهند تغییر دهند؟ شهری که درحال توسعه است را که نباید با یک تصمیم، متوقف کرد.

زاهدی با تاکید بر اینکه شورای شهر کرمان مسائل سیاسی را در انتخاب شهردار کنار بگذارد گفت: شورای شهر کرمان مسائل سیاسی را در انتخاب شهردار کنار بگذارد و سیاسی‌کاری مدت‌ها است که به استان کرمان ضربه زده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار