فرمانده انتظامی شهرستان رودبار‌جنوب گفت: ۱۹۵ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با فاچاقچیان مواد مخدر این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۴۸۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 05 September 2017
سرهنگ رضا فیروز‌بخت شامگاه دوشنبه در رابطه با درگیری پلیس با قاچاقچیان اظهار‌داشت: امشب پلیس شهرستان رودبار‌جنوب با قاچاقچیان مواد مخدر درگیر شدند که در نهایت پلیس موفق به کشف مقادیری مواد مخدر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار‌جنوب با بیان اینکه پلیس از چند روز قبل متوجه تحرکات باند قاچاق در این منطقه می‌شود تصریح کرد: امشب وارد عملیات می‌شوند که با آنها درگیر شدیم.

وی با بیان اینکه این قاچاقچیان قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرزهای شرقی و از مسیر رودبار‌جنوب به صورت مسلحانه به مرکز کشور را داشتند افزود: پلیس شهرستان از این انتقال مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادد.

فیروز‌بخت بیان کرد: ماموران پس از دریافت اطلاعات پلیسی متوجه شدند باند مذکور قصد دارد محموله ‌مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودروی وانت مزدا حمل کند که ماموران پس از کسب اطلاعات دقیق، وارد عملیات می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس در این عملیات محورهای مواصلاتی را  تحت نظر می‌گیرد و خودروی مذکور را شناسایی و به راننده دستور ایست می‌دهد، گفت: راننده خودرو با بی‌توجهی نسبت به دستور پلیس با تیراندازی به سمت ماموران متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار‌جنوب با بیان اینکه ماموران خودرو را متوقف می‌کنند، خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین با به جا گذاشتن خودرو از صحنه متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنها همچنان ادامه دارد اما در این عملیات مقدار 195 کیلوگرم تریاک و یک دستگاه خودرو توقیف شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار