مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان گفت: رهبر معظم انقلاب بارها و بارها تاکید بر اجرای طرح سبک زندگی اسلامی را داشته‌اند و دولت مسئول اجرای آن است.
کد خبر: ۴۹۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 10 September 2017
حجت‌الاسلام حسین الله‌وردی اظهار‌ داشت: دین مجموعه‌ای از بایدها و نبایدها و گستره‌ای از واجبات و مستحبات است که توسط وحی و پیامبر گرامی اسلام‌(ص) و سپس امامان معصوم‌(س) آورده شده است.

وی در تبیین جایگاه عید سعید غدیر خم در اسلام گفت: خداوند در این روز دین اسلام را تکمیل کرد و پیامبر‌(ص) امر فرمود که باید وظیفه رسالت به‌صورت کامل انجام شود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان با بیان اینکه خداوند حضرت ابراهیم‌(ع) را به اشکال مختلف مورد امتحان قرار داد و آن حضرت از همه امتحان‌های الهی سربلند بیرون آمد افزود: بعد از پایان این مراحل خداوند فرمود ابراهیم را امام مردم نیز قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه امامت و ولایت الهی یعنی صاحب‌اختیاری خداوند، نسبت به همه عالم هستی خاطر‌نشان کرد: مسئله ولایت در روز عید غدیر خم، پایه اصلی خیمه دین بنا شد.

الله‌وردی با بیان اینکه پیاده‌سازی جایگاه ولایت در کشور بسیاری از مشکلات ما را حل خواهد کرد گفت: در حکومت اسلامی باید دستورات الهی در زندگی مردم پیاده‌سازی شود و دولت‌ها مسئول این کار هستند.

وی با انتقاد از تغییر سبک زندگی مردم به‌ویژه در سال‌های اخیر افزود: رهبر معظم انقلاب بارها و بارها تاکید بر اجرای طرح سبک زندگی اسلامی را داشته‌اند و دولت مسئول اجرای آن است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان با بیان اینکه مسئله ولایت آنقدر مهم است که خداوند در قرآن در سوره مائده فرموده است که دشمن از اجرای این مسئله ناامید می‌شود تصریح کرد: مسئله ولایت و ولی‌فقیه از همان اول، خار چشم دشمنان بود و برای همین است که دشمن برای تضعیف این جایگاه تلاش می‌کند.

وی با یادآوری ماجرای فتنه سال 88 در کشور اظهار‌ داشت: در آن فتنه نیز، فتنه‌گران اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند و در شعارهایی که می‌دادند نیز کاملا مشهود بود.

الله‌وردی با بیان اینکه پیروی از ولی‌فقیه تنها مانع ورود دشمنان به عرصه‌های مختلف کشور است، افزود: اقتدار نظام اسلامی با ارتقای جایگاه ولایت نسبت مستقیم دارد و هر چه ما بیشتر به ولایت نزدیک شویم، دشمن نا‌امیدتر می‌شود.

وی تنها عامل موفقیت انقلاب مردم ایران را وجود ولی‌فقیه دانست و گفت: در همین چند سال اخیر انقلاب‌های زیادی در بسیاری از کشورها ایجاد شد اما با بررسی عدم موفقیت آنها، نبود ولایت کاملا احساس می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار