رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تأمین فضای مورد نیاز برای ایجاد دانشکده‌های دیگر نیز در دستور کار است و با جدیت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۴۹۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 11 September 2017
ایمان قاسم‌زاده ظهر امروز در بازدید از فضاهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در این بازدید تصمیماتی در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش در دستور کار قرار گرفت.

وی مهمترین اهداف راه‌اندازی دانشکده‌های مختلف به ویژه دانشکده پزشکی در این شهرستان را  تأمین نیروی انسانی بومی مورد نیاز منطقه دانست و تصریح کرد: با این اقدام خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه آزمون مهارت‌های بالینی تاکنون در جیرفت برگزار نمی‌شد عنوان کرد: اقدامات لازم برای برگزاری این آزمون در جیرفت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه تازه تأسیس است خاطرنشان کرد: افزایش سطح علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه از مهمترین برنامه‌های پیش رو است تا مسیر رشد و بالندگی دانشگاه با جدیت دنبال شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت با تاکید بر اینکه بیمارستان‌های آموزشی در حوزه دانشگاه باید در حد کافی امکان تجهیزاتی داشته باشند، افزود: امکانات و تجهیزات کافی باعث می‌شود که آموزشی به شکل بهتری پیش برود و سطح آموزشی از کیفیت مطلوب برخوردار باشد.

قاسم‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر 668 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، گفت: این دانشجویان در 9 رشته پزشکی، پرستاری، مامایی و بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت اظهارداشت: تأمین فضای مورد نیاز برای ایجاد دانشکده‌های دیگر نیز در دستور کار است و با جدیت پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت سه مرکز آموزش بهورزی در شهرستان های جیرفت، کهنوج و عنبرآباد فعال هستند که این نشان از ظرفیت منطقه است.

قاسم‌زاده اظهارداشت: 106 بهورز در حال تحصیل در این مراکز هستند که  با اتمام دوره آموزشی در زمینه ارائه خدمات بهداشتی به مردم منطقه مشغول به خدمت می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار