رئیس شورای شهر بروات با اشاره به بدهی هفت میلیاردی شهرداری بروات در حوزه های مختلف گفت: حقوق کارگران شهرداری بروات سه ماه پرداخته نشده است.
کد خبر: ۴۹۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 11 September 2017
عارف عاشورزاده عصر امروز در دیدار اعضای جدید شورای شهر بروات با نیکزادی پناه نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدهی هفت میلیاردی شهرداری بروات در حوزه‌های مختلف اظهارداشت: متاسفانه حقوق کارگران شهرداری بروات سه ماه  پرداخته نشده است.

وی با اشاره به اینکه براوات یک باغ‌شهر است افزود :در شورای شهر قبلی نسبت به این مسئله کم توجهی شده و نتوانستند با استفاده از این ظرفیت منطقه در حوزه تفریحی استفاده کرده و سرمایه‌گذار جذب کنند.

رئیس شورای شهر بروات با بیان اینکه زمین‌های مسکونی مسکن و شهرسازی که در بالادست بروات می‌باشند جهت واگذاری با مشکل مواجهند تصریح کرد: شهرداری در سنوات گذشته نتوانسته از ارزش افزوده در خصوص  درآمد پایدار استفاده کند تا امروز بتوانیم روی پای خود بایستد.

وی خاطر نشان کرد: آسفالت ورودی شهر بروات تا پلیس‌راه که در مسیر اصلی جاده ترانزیت قرار دارد فرسوده است و می‌طلبد تا مسئولان نگاه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشند.

در این دیدار نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه من در هیچ جا در کار شورای شهر و روستا دخالت نکرده‌ام اظهارداشت: ما به دنبال این هستیم تا بتوانیم درجامعه جوان‌گرایی را ترویج  بدهیم و من در این زمینه نگاهی ویژه‌ای  به شورای اسلامی دارم.

وی با تاکید بر اینکه ما ازاعضای شورای شهر انتظار داریم تا اهداف شورا هرگز را سیاسی نکنند گفت: تلاش کنید تا با همدلی و هماهنگی در بین اعضا به اهداف خود در جهت رفاه مردم قدم بردارید.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه خاطرنشان کرد: شما اعضای جوان شورای شهر نمایندگان جوانان و مردم در شورا هستید و اگر امروز کار خود را درست انجام بدهید مردم نسبت به شما اعتماد خواهند داشت.

وی با بیان اینکه پنج میلیارد تومان برای توسعه شبکه آبرسانی بروات مصوب شده است گفت: از این میزان دو و نیم میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار