دادستان بافت با اشاره به کشف ۲۸ بسته تریاک به وزن ۲۸۷ کیلوگرم در بافت گفت: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله به مرکز کشور را داشتند.
کد خبر: ۴۹۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 12 September 2017
خدابخش روح الامینی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان کرمان در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد، گفت: در این استان عزم جدی برای مقابله با این پدیده شوم وجود دارد.

روح‌الامینی گفت: بعد از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بافت از هدف شوم قاچاقچیان برای عبور یک محموله مواد مخدر از استان کرمان، با دستور مقام قضائی پلیس اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی نامحسوس در محور جاده فرعی اسفندقه به سمت بافت کرد.

وی با اشاره به اینکه پلیس بعد از یک تعقیب و گریز، موفق به متوقف کردن خودروی حامل مواد مخدر شد، ادامه داد: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر بافت ۲۸ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۲۸۷ کیلوگرم کشف و ضبط شد.

روح‌الامینی با اشاره به اینکه این محموله در دستگاه خودروی ۴۰۵ جاسازی‌شده بود، گفت: قاچاقچیان قصد انتقال این مواد افیونی از استان‌های جنوبی به مرکز کشور را داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت عنوان کرد: پرونده برای تحقیقات تکمیلی برای شناسایی و دستگیری عوامل به شعبه بازپرسی ارجاع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار