دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از کشف ۲۸ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۲۸۷ کیلوگرم از داخل یک دستگاه خودروی ۴۰۵ خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 12 September 2017
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، خدابخش روح‌الامینی در تشریح این خبر اظهار داشت: طی یکسری اقدامات پلیسی از سوی  مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافت مشخص شد که قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از پهنای جغرافیایی استان کرمان را دارند.

وی با بیان اینکه با دستور مقام قضایی، پلیس اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی نامحسوس در محور جاده فرعی اسفندقه به سمت بافت می‌کند افزود: در نهایت طی یک تعقیب و گریز، خودروی حامل مواد مخدر متوقف توسط پلیس متوقف می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت با اشاره به اینکه قاچاقچیان به طرز ماهرانه‌ای اقدام به جاسازی مواد مخدر کرده بودند، گفت: پس از بازرسی خودرو 28 کیسه مواد مخدر تریاک به وزن 287 کیلوگرم کشف شد.

این مقام قضایی در ادامه با اعلام اینکه قاچاقچیان قصد انتقال محموله از شهرستان‌های جنوبی به مرکز کشور را داشتند عنوان کرد: پرونده جهت تحقیقات تکمیلی برای شناسایی و دستگیری عوامل به شعبه بازپرسی ارجاع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار