نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان مسئولان کار برای رضای خدا را در مسئولیت‌ها در نظر بگیرند گفت: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی یک فرصت برای خدمت به جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۴۹۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 12 September 2017
آیت‌الله سید‌ یحیی جعفری امروز در دیدار با بابایی سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان اظهار‌داشت: اگر در انجام فعالیت‌ها نیت خالصانه وجود داشته باشد، برای انسان شادی‌آور است و کارها خستگی ندارد.

وی با بیان روایتی از پیامبر اسلام‌(ص) افزود: آن حضرت در روایتی می‌فرماید، محبوب‌ترین مردم  نزد خداوند کسانی هستند که به خلق خدا خدمت می‌کنند و برای آن خدمت هیچ منتی ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مسئولان کار برای رضای خدا را در مسئولیت‌ها در نظر بگیرند گفت: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی یک فرصت برای خدمت به جامعه اسلامی و مستضعفان است.

وی با بیان اینکه اگر در کارها، نیت خالص و برای خدا نباشد از اجر اخروی و معنوی بهره‌ای نخواهیم برد افزود: همه این مناصب و مقامات از شهردار، فرماندار، استاندار و ... یا هر مدیریتی، فرصتی برای خدمت هستند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه بابایی سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان را فردی پر‌تلاش معرفی کرد و گفت: انتظار می‌رود با همان جدیت زمان تصدی شهرداری کرمان، در سمت فرمانداری نیز شاهد تلاش‌های وی باشیم.

در این دیدار، علی بابایی سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان گزارشی از برنامه‌های خود در مدیریت فرمانداری کرمان برای توسعه مرکز استان کرمان را ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار