نماینده مردم شهرستان‌های قلعه‌گنج، کهنوج، فاریاب، منوجان و رودبار‌جنوب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جنوب استان کرمان محروم‌ترین نقطه کشور است گفت: مسئولان در جهت محرومیت‌زدایی در جنوب استان کرمان اقدام کنند.
کد خبر: ۴۹۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 13 September 2017
احمد حمزه امروز در جشن توانمند‌سازی 2 هزار و 452 خانوار تحت پوشش کمیته امداد که با حضور فتاح رئیس کمیته امداد کشور برگزار شد اظهار‌داشت: طبق آمار اعلام شده جنوب کرمان محروم‌ترین نقطه کشور شناخته شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های قلعه‌گنج، کهنوج، فاریاب، منوجان و رودبار‌جنوب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس این آمار و محرومیت‌های موجود، می‌طلبد توسط مسئولان توجه بیشتری به این منطقه شود.

وی با بیان اینکه با گذاشتن مبلغ کمی در اختیار مددجویان کمیته امداد می‌شود آنها را توانمند کرد گفت: امیدوارم بتوانیم با توان‌افزایی، بخشی از مشکلات منطقه را برطرف کنیم چرا که مردم منطقه نیازمند کمک مسئولان هستند.

حمزه با اشاره به اینکه برطرف کردن محرومیت از این منطقه به سادگی امکان‌پذیر نیست و باید عزم جهادی و توجه جدی در کشور به این منطقه شود افزود: اگر در بودجه امسال رعایت انصاف شود چهره محرومیت از این منطقه زدوده می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قلعه‌گنج، کهنوج، فاریاب، منوجان و رودبار‌جنوب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از مقام معظم رهبری برای سرکشی به این مناطق دعوت شده است که به این منطقه سفر کنند و تا حدودی این مهم در حال تحقق است.

وی با بیان اینکه شهرستان فاریاب هنوز معین اقتصادی ندارد، گفت: در پنج شهرستان جنوبی حدود 2 هزار خانوار غیر قابل مسکن داریم که باید برای ایمنی این خانوارها چاره‌ای اندیشیده شود.

حمزه تاکید کرد: افرادی که از طرح خود اشتغالی دریافت کرده‌اند نباید مستمری آنها قطع شود چرا که مردم هنوز نیازمند این مستمری هستند و باید تا توانمندسازی نهایی آنها را حمایت کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد هستم
|
-
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
با سلام از نمایندگان محترم کرما ن - بافت - ارزوئیه تقا ضا می شود فکری به حال جاده کرمان ارزوئیه بشود .این شهرستانی با کلی محصولات .هند وانه گندم ذرت پنبه با این همه ترافیک وشلوغی جاده وکم عرض بودن جاده هر روز شاهد تصادفات نا گوا روکشته شدن این همه مردم بی گناه می باشیم .خواهش مکنم تا پایان دوره این جاده کرمان ارزوئیه دوبانده بشود با کمال تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار