استاندار کرمان با اشاره به اینکه ایجاد دو هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان کرمان در حال انجام است گفت: بیمارستان شهید باهنر کرمان حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده افتتاح است.
کد خبر: ۴۹۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 17 September 2017
علیرضا رزم‌حسینی در آئین افتتاح فاز سوم ساختمانی بیمارستان موقوفه ارجمند کرمان اظهار‌ داشت: اقدامات بسیار خوبی در دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز در محروم‌ترین نقطه استان کرمان در شهر قلعه‌گنج بیمارستان 32 تختخوابی احداث شده است گفت: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان رودبارجنوب نیز بعد از 15 سال به بهره‌برداری رسید.

استاندار کرمان از پیشرفت فیزیکی حدود 95 درصدی بیمارستان شهید باهنر کرمان خبر داد و خاطر‌‌نشان کرد: در حال حاضر دو هزار و 500 تخت بیمارستانی در استان کرمان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه بروکراسی اداری در گرفتن مجوزات یک آسیب برای توسعه کشور است گفت: مردم ما آماده همکاری در هر زمینه‌ای هستند و باید شرایط حضور آنها را فراهم کرد.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه ملت ایران و مردم کرمان در طول تاریخ عزتمند بوده‌اند افزود: استان کرمان سبک جدیدی از مدیریت را دنبال می‌کند و همه مسئولان و نمایندگان مجلس استان کرمان دل در گرو توسعه و آبادانی استان دارند.

در این جلسه حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده مدیر‌‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان نیز اظهار داشت: مال و فرزند زینت‌های دنیا هستند و آنچه از انسان باقی می‌ماند، باقیات و صالحات است.

وی با بیان اینکه وقف انسان و مال انسان را ماندگار می‌کند با اشاره به بیمارستان موقوفه ارجمند کرمانی گفت: مرحوم ارجمند کرمانی برای همیشه تاریخ خود را ماندگار کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار