مدیرکل بازرسی استان کرمان خواستار توجه ویژه مسئولان برای حل مشکلات روستاییان به خصوص در حوزه آبرسانی شد.
کد خبر: ۴۹۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 17 September 2017
احمد آبیار پیش از ظهر شنبه در بازدید از پروژه فاضلاب روستایی سیرچ با تاکید بر لزوم حل مشکلات در روستاها اظهار داشت: روستاییان برای حفظ نظام کشور هزینه های بسیاری پرداختند و حضوری پررنگ در جنگ ها و بحث های ارزشی مانند مدافعان حرم دارند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به روستاها ارزش بزرگی است، اذعان داشت: بعضا در سطح مدیریتی ابا داریم که خود را روستایی و دارای فعالیت وخدماتی در سطح روستا بدانیم که دیدگاهی اشتباه است.

آبیار افزود: در برخی از دستگاه ها و سیستم های اداری در پروژه ها مشکلاتی وجود دارد و در صورت بروز این مشکلات تمام سیستم درگیر این موضوع خواهند شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در برخی موارد در بازرسی از دستگاه ها اشکالات جدی دیده شده است، گفت: در این دستگاه ها وضعیت های صوری و غیرواقعی مشاهده شده که مجبور به نظارت و کنترل جدی توسط بازرسان احساس شده است.

مدیرکل بازرسی استان  کرمان تصریح کرد: باید تمامی تلاش خودمان را برای حل مشکلات روستاییان در حوزه آبرسانی علیرغم بودجه و امکانات اندک به کار گیریم.

وی با اشاره به اینکه کار کردن در روستاها بسیار سخت و با ارزش است، اظهار داشت: با توجه به کمبود آب در روستاها افراد برای دسترسی به آب باید کیلومترها مسیر را طی کنند تا به آب برسند که تلاش هایی برای حل این مشکلات انجام شده و موفقیت هایی به دست آمده است.

آبیار با اشاره به اینکه در فصل تابستان فشار کاری زیادی روی دوش مدیران است، افزود: برخی از مشکلات در روستاها به دلیل پراکندگی روستاها و عدم مدیریت صحیح در مصرف آب توسط مردم است.

 مدیرکل بازرسی استان کرمان اذعان داشت: عمدتا نگاه به بازرسی با بدگمانی همراه بوده در حالی که باید به شکلی اعتماد یکدیگر را جلب کنیم و سوظن نداشته باشیم و اعتماد حرف اول در همکاری ها است.

وی با اشاره به اینکه در ایران حضور بازرسان در دستگاه ها برای تقویت سیستم است، گفت: اغلب تذکرات مان را درقالب نامه‌هایی به ادارات انجام می دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار