استاندار کرمان گفت تعداد معین‌های اقتصادی کرمان به ۲۳ معین اقتصادی رسید و این معین‌ها مسئولیت توسعه استان در ناطق مختلف را برعهده دارند.
کد خبر: ۴۹۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 18 September 2017
امروز عصر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در منطقه بلورد اظهارداشت: طرح مثلث توسعه اقتصادی در سال 93 دراستان کرمان کلید خورده دستاوردهای بسیار خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در مسیر توسعه سیاسی کاری نکرده‌ام و جزو هیچ حزب و گروهی نیستم گفت: در طرح مثلث توسعه اقتصادی توسعه با محور ولایی را مطرح و پیگیری کردیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه ذات انقلاب اسلامی توسعه یافتگی است و ما انقلاب نکردیم که کشور عقب‌افتاده‌ایم داشته اشیم افزود: همه دولت‌ها بعد از انقلاب خدماتی را انجام دادند اما در حوزه توانمندسازی اقتصدی مردم ضعیف بودیم.

وی با بیان اینکه عزت مسلمانی به این نیست که روز به روز آمار کمیته امدادی‌ها در استان بیشتر شود خاطر نشان کرد: معاش مردم با معاد مردم ارتباط مستقیم دارد و قرار نبوده که ما مسلمان فقیری باشیم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه ما شهید داده‌ایم که عزتمند زندگی کنیم افزود: توسعه اقتصادی با رویکرد دولتی امکان‌پذیر نیست و باید از توان بخش خصوص کمک گرفت.

وی با بیان اینکه پرداخت یارانه در کشور به بهای فقیر شدن نسل آینده است تصریح کرد: هیچ منطقی قبول نمی‌کند که نفت را بفروشیم و پول آن را خرد خرد به مردم بدهیم در حالی که جوانان آنها بیکار باشند.

استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان به 8 منطقه اقتصادی تقسیم شده است گفت: تعداد معین‌های اقتصادی استان کرمان به 23 معین اقتصادی رسید و این معین‌ها مسئولیت توسعه استان در مناطق مختلف را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه الگوی اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه‌گنج در تمام استان در حال گسترش است افزود: فرهنگ اقتصاد مقاومتی یعنی سرمایه‌گذار مجاهد اقتصادی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار