رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه برخی بازنشستگان توان فکری بسیار بالایی دارند، گفت: باید از این توان فکری و تجربیات استفاده شود.
کد خبر: ۴۹۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 18 September 2017
علی اسماعیلی ندیمی ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار داشت: در نقاط مختلف دنیا در مورد سن بازنشستگی و سال های کار اختلاف نظر وجود دارد به نحوی که متوسط سن بازنشستگی در دنیا ۲۸ سال و در ایران سن بازنشستگی را ۳۰ سال تعیین کرده اند.

وی افزود: هنگامی که فردی بعد از ۳۰ سال بازنشسته می شود حداقل در سن ۵۰ سالگی به بازنشستگی رسیده است و با توجه به شواهد موجود این سن شروع بیماری به خصوص بیماری قلبی است.

وی خواستار حفظ سلامتی بازنشستگان و توجه به این موضوع شد و ادامه داد: بازنشستگان، افراد مسن و والدین کانون توجه همه خانواده است و این نکته مثبت جامعه ما است که باید حفظ شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه بعضی از بازنشستگان هنوز توان فکری بسیار بالایی دارند، تصریح کرد: باید از این توان فکری استفاده شود و تجربه نشان داده هر جا ما از توان فکری بازنشستگان استفاده کردیم توانستیم مشکلات را حل کنیم.

اسماعیلی ندیمی اضافه کرد: عمر بازنشستگان صرف خدمت به مردم شده است و کار این عزیزان افزایش کیفیت زندگی مردم بوده است لذا باید قدردان زحمات آنان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار