فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا با اشاره به اینکه ایمان مذهبی و تفکر حسینی باعث شد امروز به خودکفایی در زمینه توان نظامی و دفاعی برسیم گفت: امروز ما بزرگترین صنعت تولید موشک را داریم.
کد خبر: ۴۹۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 23 September 2017
امیر دریادار دوم مهدی شعبان‌زاده صبح امروز در آئین رژه نیروهای مسلح در سیرجان با اشاره به اینکه ایران در دوران ابتدای جنگ تحمیلی وضعیت خوبی نداشت اظهار داشت: ما  242 بار مورد هجوم سلاح شیمیایی قرار گرفتیم.

وی با اشاره به درایت حضرت امام خمینی(ره) در هدایت جنگ تحمیلی گفت: پس از هجوم سراسری دشمن به این سرزمین با رهبری آگاهانه امام خمینی(ره) مردم بپا خواستند و یکپارچه در دفاع از این آب و خاک بسیج شدند.

فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا اتحاد ملت را رمز پیروزی کشور دانست و افزود: آنچه که در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد هم‌صدایی مردم و مسئولان برای پیروزی ملت ایران بود.

وی هدف صدام را رسیدن به تهران عنوان و خاطرنشان کرد: مقاومت مردم خرمشهر دشمن را عقب نشاند و آنها را از حالت تهاجم برق‌آسا به تثبیت رساند و این خیال باطل را از سر آنها خارج کرد.

امیر شعبان‌زاده مقاومت مردم ایران را نشات گرفته از قرآن بیان کرد و افزود: عنایت خداوند و امام عصر(عج) مهم‌ترین رمز پیروزی کشور ما در جنگ بود.

وی بر همکاری مردم برای افزایش امنیت تاکید کرد و گفت: در چند روز پیش بنیاد‌های اطلاعاتی آمریکا اعلام کردند ایران نقطه امن منطقه است و ما امنیت امروز کشور را مدیون تدابیر رهبری هستیم.

فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا با اشاره به توان دفاعی نظام جمهوری اسلامی گفت: ایمان مذهبی و تفکر حسینی باعث شد امروز به خود کفایی در زمینه توان نظامی دفاعی برسیم.

وی بیان کرد: توسعه قوای نظامی ملت ایران با مهندسی معکوس موشک‌های کوچک آغاز شد و امروز بزرگترین صنعت تولید موشک را داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار