رئیس دادگاه‌ انقلاب تهران با بیان اینکه امروز نقشه دشمن نقشه نفوذ است گفت: امروز نقشه دشمن حمله کردن به اعتقادات ما است امروز راه نفوذ دشمن و مهم‌ترین را نفوذ فضای مجازی است.
کد خبر: ۴۹۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 23 September 2017
حجت الاسلام موسی غضنفر‌آبادی امروز در مراسم رژه گردان‌های بیت‌المقدس، کوثر و رژه موتوری در ریگان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاور مردی‌ها، ایثارها، رشادت‌ها، شجاعت‌ها و از جان گذشتگی جوانان این مرز و بوم بود.

وی با بیان اینکه امروز هم اگر باز دشمن گستاخی کند رزمندگان شجاع و غیرتمندی وجود دارد که در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن می‌ایستند و پاسخی محکم و کوبنده به آنها می‌دهند گفت: یاوه‌گویی‌هایی که ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل داشت جز از یک انسان دیوانه تمام عیار صادر نمی‌شود.

رئیس دادگاه‌ انقلاب تهران با بیان اینکه اگر ترامپ فراموش کرده است من از زبان بسیجیان شهرستان ریگان می‌گویم گفت: آقای ترامپ فیلم اسارت نیروهای آمریکایی به دست دلاورمردان سپاه پاسداران را یکبار دیگر تماشا کند که نیروهایی که ترامپ از آنها دم می‌زند و به آنها افتخار می‌کند چطور خودشان را همچون بچه خیس کرده بودند.

وی با بیان اینکه ملت ایران ذلت‌ناپذیر است و فریاد خدا‌خواهی و اسلام‌خواهی را سر داده است، تصریح کرد: دشمن از بین نرفته است، دشمن‌شناسی خودمان را قوی کنیم و دشمن را بشناسیم این سادگی است که فکر کنیم دشمن دیگر وجود ندارد.

غضنفرآبادی با اشاره به اینکه دشمن دیگر از معبری که در آن شکست خورده است وارد نخواهد شد، گفت: بچه‌های دفاع مقدس خیال همه ما، دنیا و شما را راحت کرده‌اند جنگ فیزیکی بین ایران اسلامی و سایر کشورها وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در طول جنگ ضرب شصتی نشان دنیا دادند که تا سال‌های آینده دشمن مات و مبهوت خواهد بود گفت: ضرب شصتی که دیگر دشمن قدرت نمی‌کند که بخواهد وارد جنگ فیزیکی شود.

رئیس دادگاه‌ انقلاب تهران با بیان اینکه  امروز نقشه دشمن، نقشه نفوذ است، خاطر نشان کرد: امروز نقشه دشمن حمله کردن به اعتقادات ما است، امروز راه نفوذ دشمن و مهم‌ترین را نفوذ فضای مجازی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار