استاندار کرمان گسترش مدرک گرایی در جامعه را نوعی بحران دانست و گفت: ما در جامعه نیاز به کارشناس داریم و ایجاد فضای توسعه و اشتغال در مدارس نیاز به یک برنامه دراز مدت دارد.
کد خبر: ۴۹۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 24 September 2017
علیرضا رزم حسینی ظهر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان، اظهار کرد: اهمیت آموزش در توسعه کشور برای همه مشخص است به گونه ای که ایستگاه اول توسعه در جامعه آموزش است.

وی افزود: خانواده بزرگ فرهنگیان خانواده ای نجیب و مورد تکریم مردم هستند و حکومت هم مسئولیت دارد که برای رفاه حال دانش آموزان اقداماتی انجام دهد.

رزم حسینی با اشاره به اینکه مدارس توسعه محور جنبه های فرهنگی، آموزشی و تجاری دارند، گفت: ما در استان کرمان در این دوره مدارس توسعه محور ایجاد کرده ایم به گونه ای که دانش آموزان دوره دوم متوسطه از مدرسه به بازار، صنعت و اشتغال متصل شوند.

وی گسترش مدرک گرایی را بحران در کشور دانست و گفت: ما در جامعه نیاز به کارشناس داریم و ایجاد فضای توسعه و اشتغال در مدارس نیاز به یک برنامه دراز مدت دارد.

در پایان این جلسه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش فاز دوم خانه معلم واقع در خیابان شهدا با اعتبار دو میلیارد تومان افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار