امام جمعه رفسنجان گفت: طرح احیاگران آبادی بسیار ارزشمند بود و این طرحها باید ادامه پیدا کرده و نهادینه شود.
کد خبر: ۴۹۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 24 September 2017
حجت الاسلام عباس رمضانی پور عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان رفسنجان با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: هر کسی عمل صالحی انجام دهد، بازگشت آن در دنیا و آخرت برای خود انسان است و دیگران نیز از آن بهره می برند. به وسیله عمل صالح، اسلام یاری می شود و اعمال صالح می تواند رضایتمندی را بالا برده و خدمت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مقدس کند.

وی افزود: خدمتگذاران در طول ۴۰ سال گذشته یکی پس از دیگری در استانها و شهرستانها آمدند و مسئولیتها را پذیرفتند و برای این مرز و بوم تلاش کردند.

وی بیان کرد: قریب به سه و نیم سال از عمر خدمتی ملانوری فرماندار سابق رفسنجان گذشت، او یک خدمتگذار فرهیخته و صادق و پرتلاش و بدون تکلف و توقع و به معنای واقعی یک خادم برای مردم شریف رفسنجان بودند.

رمضانی پور تصریح کرد: بیش از چهار هزار میلیارد تومان جذب سرمایه برای شهرستان کار آسانی در شهرستان نبود و اخلاق و نجابت و درایت می توانست این همه سرمایه گذار را از داخل و خارج برای شهرستان جذب کند.

وی افزود: ملانوری در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و مسائل دیگر واقعاً تمام توان و درایت خود را در برقراری امنیت و تعامل با مدیران و مهلت به آنها را به خرج داد به نحوی که کمترین عزل و نصب ها را در سه و نیم سال گذشته داشتیم.

رمضانی پور با اشاره به درخواستهای مردمی برای ابقا فرماندار سابق رفسنجان، بیان کرد: حتی یک نفر هم نداشتیم که از او ناراضی باشند، همه مردم از ملانوری راضی بودند و بسیاری نیز به بنده تماس گرفتند و حتی به استاندار و معاونان استاندار که ملانوری را حداقل دو سال دیگر ابقا کنید که کارهایی که انجام شده به ثمر بنشیند.

وی با بیان اینکه نظر استاندار برای ما ارزشمند است، افزود: خوشحالیم که استاندار کرمان که روحیه انقلابی و جهادی را دارند و در راس استان ماندگار شدند و نمی خواستیم از ابزارهایی برای اعمال فشار استفاده کرده و ملانوری را اینجا نگه داریم.

وی ادامه داد: ما تعامل و حمایتهای استاندار را از شهرستان می خواهیم لذا فرماندار جدید در ظرف چند روز صدها خدمت ملانوری را خواهد دید و این راه را ادامه می دهد.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه طرح احیاگران آبادی بسیار ارزشمند بود و این طرحها باید ادامه پیدا کرده و نهادینه شود، اضافه کرد: سرمایه گذارانی داریم که در مناطق محروم شهرستان می خواهند سرمایه گذاری کنند و تعامل مدیران شهرستان در ستاد مثلث توسعه اقتصادی باید تداوم یابد و صنعتگران ما باید چرخ اقتصادی خودشان رونق یابد و موجودی اشتغال خود را افزایش دهند.

در این آیین از خدمات حمید ملانوری فرماندار سابق رفسنجان تقدیر و علیار اسکندری نسب به عنوان فرماندار جدید این شهرستان منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار