سرپرست فرمانداری کرمان خواستار برنامه ریزی دقیق برای ایجاد بستر لازم به منظور سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های محیط زیست شد.
کد خبر: ۵۰۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 04 October 2017
علی بابایی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با سید جعفری مدیر محیط ریست شهرستان کرمان گفت: همگان در برابر محیط زیست مسئول هستیم و باید برای محافظت از این ظرفیت خدادادی تلاش کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تهیه لیستی از ظرفیت های محیط زیست کرمان، پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری شهرستان کرمان افزود: باید برای جذب سرمایه گذار در این حوزه برنامه ریزی شود.

بابایی با اشاره به اینکه امروزه مسائل محیط زیستی مورد توجه ویژه قرار دارند، افزود: باید امسال سهمیه ایجاد اشتغال در محیط زیست به کار گرفته شود.

وی گفت: باید ظرفیت های محیط زیست شهرستان کرمان شناسایی و ضمن حفاظت از آنها در برنامه های گردشگری مورد توجه قرار گیرند چرا که این امر باعث جذب گردشگر داخلی و خارجی می شود.

سرپرست فرمانداری کرمان همچنین با اشاره به نقش مردم در حفاظت از محیط زیست تاکید کرد: باید در این خصوص فرهنگ سازی انجام شود.

بابایی یادآور شد: در حوزه محیط زیست نباید از ظرفیت ان.جی.او ها غافل شد چرا که این انجمن ها می توانند در این راستا اقدامات مثبت و تاثیرگذار بسیاری انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار