رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تفکر شیعی مردم در کشور مشکل دارند گفت: دشمن نمی‌خواهد جوان ایرانی با تفکر شیعی و شهادت‌طلبی آشنا شود و از این تفکر نگران و هراسان است.
کد خبر: ۵۰۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 07 October 2017
محمدرضا پورابراهیمی امروز ظهر در همایش عزادارن هیئت‌های مذهبی منطقه کوهپایه کرمان اظهار‌داشت: دشمن به‌دنبال حذف فیزیکی تفکر شیعی از مردم ایران است و تمام جنگ‌هایی را که در منطقه راه‌اندازی کرده به‌همین دلیل است.

وی با بیان اینکه تمام این جنگ‌ها علیه شیعیان در حال انجام است و در عراق، سوریه، بحرین و یمن علیه شیعیان جریان جنگ را پیگیری می‌کند گفت: محبت مردم به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین‌(ع) باعث شده دشمن در این اقدامات جنگ‌طلبانه خود موفق نشده و در حالی که مدعی بودند در مدت کوتاهی پیروز جنگ هستند الآن در باتلاق جنگ گرفتار شده‌اند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز نابودی داعش و گروه‌های تکفیری در سوریه در حال انجام است و رزمندگان اسلام در این مناطق معادلات نظامی منطقه را تغییر دادند افزود: در عراق نیز آخرین سنگرهای داعشی در حال تسخیر است و حزب‌الله لبنان نیز در اوج اقتدار و عزت بوده که نشان از روحیه استکبار‌ستیزی و شهادت‌طلبی شیعیان است.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد جوان ایرانی با تفکر شیعی و شهادت‌طلبی آشنا شود و از این تفکر نگران و هراسان است خاطر‌نشان کرد: جوانی که با تفکر شیعی آشنا شد و زیر بیرق امام حسین‌(ع) سینه زد هیچ‌گاه زیر بار زور و ستم نمی‌رود.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه کسی که زیر بیرق امام حسین‌(ع) آمد، زیر بیرق اجنبی نخواهد رفت و دشمن به‌خوبی به این موضوع پی برده است گفت: جریان مقاومت در منطقه به اقتدار شیعه در جهان تبدیل شده و جوانان ما با تاسی از مکتب سیدالشهداء‌(ع) مانند شهید حججی باعث افتخار اسلام در دنیا شده‌اند.

وی با بیان اینکه شهادت شهید حججی یک حماسه در دنیا به‌وجود آورد افزود: ایجاد یک فضای سلب اعتماد و اسلام‌هراسی در فضای مجازی و شبه‌افکنی از ترفندهای دشمنان است و هجمه سنگین فکری، اعتقادی و روحی روانی در دنیا علیه اسلام و شیعیان راه‌اندازی کرده‌اند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ده‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی راه‌اندازی کردند تا ذهن جوانان کشور را نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت‌(ع) تغییر دهند اما حضور باشکوه جوانان ما در مراسم تاسوعا و عاشورای امسال تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا در سخنان اخیر خود سخنان سخیفی را انجام داد که نشان از غیرمنطقی بودن او و موفقیت نظام اسلامی دارد گفت: مردم ایران از این گونه سخنان هیچ ترسی به دل ندارند و تا پای جان در کنار آرمان‌های شهدای انقلاب خود هستند و از رهبری نظام پیروی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار