سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان با اشاره به اینکه دولت از طرح‌های خوداشتغالی در روستاها حمایت می‌کند گفت: روستائیان برای ایجاد طرح‌های خود‌اشتغالی و دریافت مشاوره به بخشداری‌ها مراجعه کنند.
کد خبر: ۵۰۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 09 October 2017
علی بابایی امروز از روستاهای بخش چترود کرمان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و موانع توسعه روستایی در این بخش قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان در حاشیه این سفر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در چترود اظهار‌داشت: اشتغال روستایی در قالب مشاغل خرد و کوچک و اشتغال خانگی در روستاها را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اهداف سفر به بخش‌ها افزود: در سفر به بخش‌های شهرستان کرمان، ظرفیت‌های هر منطقه شناسایی و نسبت به توسعه روستایی در مناطق اقدام می‌شود.

بابایی با بیان اینکه در هر روستا ظرفیت‌ها و مشکلات توسط شوراهای اسلامی مطرح می‌شود خاطر‌نشان کرد: دولت از طرح‌های خوداشتغالی در روستاها حمایت می‌کند و مردم باید در این زمینه آگاهی کامل داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه روستائیان برای ایجاد طرح‌های خود‌اشتغالی و دریافت مشاوره به بخشداری‌ها مراجعه کنند گفت: توسعه روستایی از حاشیه‌نشینی در شهرها جلوگیری می‌کند.

در سفر سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان به بخش چترود از روستاهای دشت زحمتکشان، رحیم‌آباد، قوام‌آباد، بی‌بی حیات، تیکدر، کریم‌آباد آب‌نیل و روستای ده‌زیار و شهر کاظم‌آباد از توابع بخش چترود کرمان بازدید و با حضور دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی این مناطق و بخشدار چترود موانع توسعه آن بررسی شد.


سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان در سفر به روستای دشت زحمتکشان از کارخانه تولید سفال و تعدادی از کوره‌های سنتی آجرپزی در این روستا و همچنین گلخانه در حال احداث هیدروپونیک تولید گل رز به مساحت سه هزار متر مربع، بازدید کرد.



وی در سفر به روستای رحیم‌آباد از پایگاه اورژانس خیر‌ساز در این روستا بازدید و موانع افتتاح آن را بررسی کرد و همچنین با حضور در شهر کاظم‌آباد از مرکز درمانی ولی‌عصر‌(عج) و ساختمان در حال احداث شهرداری این شهر بازدید کرد.



بابایی در سفر به روستای ده‌زیار روستای پایلوت اقتصاد مقاومتی از مجتمع در حال احداث نان خانگی ده‌زیار، خانه مهارت روستا و همچنین پروژه در حال احداث سالن ورزشی این روستا بازدید و برای رفع مشکلات آنها قول پیگیری و مساعد داد.


سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان در سفر به روستای تیکدر 6 هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی را با اعتبار تمام شده حدود 120 میلیون تومان را افتتاح کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار