سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به اینکه تا این لحظه استانداری و دولت هیچ کمکی به پروژه‌های شهری نکرده است گفت: شهرداری کرمان ۲۶۰ میلیارد تومان براساس صورت وضعیت‌ها بدهکار است.
کد خبر: ۵۰۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 09 October 2017
سید‌محمد موسوی امروز عصر در جلسه شورای شهر کرمان اظهار‌داشت: شش پروژه در سطح شهر کرمان اجرا می‌شود و قرارداد اجرای پروژه‌ها بر مبنای پنجاه درصد نقد و پنجاه درصد زمین است.

وی با اشاره به اینکه قرار‌گاه خاتم سرمایه‌گذار نیست و فقط پیمانکار اجرای این پروژه‌ها است گفت: شهرداری کرمان 260 میلیارد تومان براساس صورت وضعیت‌ها بدهکار است.

سرپرست شهرداری  کرمان با بیان اینکه کسری بودجه داریم و بودجه مصوب ششصد و پنجاه میلیاردتومان بوده اما تا این لحظه صد میلیارد تومان محقق شده است افزود: تا این لحظه استانداری و دولت هیچ کمکی به پروژه‌های شهری نکرده است.

وی با اشاره به اینکه منبع درآمد شهرداری محدود است خاطر‌نشان کرد: تمامی کارمندان شهرداری تا پایان شهریور امسال حقوق دریافت کردند اما مرداد و شهریور را به کارگران شرکتی شهرداری بدهکاریم.

موسوی با بیان اینکه پیمانکاران این مجموعه به دلیل کسری بودجه نیز با مشکلاتی مواجه شده‌اند گفت: شهرداری کرمان بدون انجام کار عمرانی تا پایان سال چیزی حدود 402 میلیارد تومان نیاز دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار