نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ جان و مال مردم است، گفت: توقع مردم از نیروی انتظامی برقراری امنیت پایدار است.
کد خبر: ۵۰۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 09 October 2017
آیت‌الله‌ سید یحیی جعفری امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان انتظامی استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: مسئله مواد مخدر یک آسیب بسیار مهم است که بسیاری از خانواده‌ها را درگیر خود کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید یک راه علاج برای این پدیده شوم در نظر گرفته شود گفت: توقع مردم از نیروی انتظامی برقراری امنیت پایدار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تقدیر از عملکرد پلیس استان کرمان در برقراری نظم و امنیت عمومی در جامعه افزود: نیروی انتظامی حافظ جان و مال مردم است و همه بر آن واقفند.

وی با بیان حدیثی از امام علی(ع) مبنی بر اهمیت وجود عقل در بدن انسان خاطرنشان کرد: آن حضرت می‌فرماید هیچ بی‌نیازی مانند عقل نیست و نعمتی بالاتر از عقل نداریم.

آیت‌الله جعفری با بیان اینکه خداوند با خلق علق در بدن انسان فرمود: به عزت و جلال خودم من چیزی را محبوب‌تر از عقل خلق نکردم گفت: هیچ فقر و نادانی خطرناک‌تر از بی‌عقلی نیست.

وی با اشاره به اینکه وجود عقل از بسیاری از خطاها جلوگیری می‌‌کند حتی اگر انسان دین هم نداشته باشد افزود: بسیاری از افرادی که کارهای بد و خطرناک در جامعه انجام می‌دهند دلیل اولش آن است که از عقل خود استفاده نمی‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار