نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران در حال انجام است گفت: هفته گذشته سه کارت زرد به وزرا در مورد موانع تولید داده‌ایم.
کد خبر: ۵۰۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 10 October 2017
شهباز حسن‌پور امروز در همایش اقتصاد مقاومتی شهرستان سیرجان با اشاره به استیضاح چند وزیر در هفته آینده در صحن علنی مجلس اظهار‌ داشت: هفته گذشته نیز سه کارت زرد به وزرا در مورد موانع تولید داده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما و دولت در یک کشتی هستیم و تمام تلاشمان برای توسعه اقتصادی کشور است با انتقاد از خام‌فروشی مواد معدنی در کشور گفت: مردم کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند و ما مسئولان باید موانع را برطرف کنیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما با تانکر آب می‌آوریم گندله و فولاد تولید می‌کنیم تا برای کشور ارز‌آوری شود افزود: پروژه انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران در حال انجام است و از محل صندوق توسعه ملی 400 میلیارد تومان برای انتقال آب خلیج فارس صورت گرفته است اما بیش از یک سال و نیم در بانک‌ها هستیم و به نتیجه‌ای نرسیدیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از وزرات نیرو تصریح کرد: در توافقی وزارت نیرو متعهد شد برق مسیر انتقال آب را تامین کند و پیش پرداخت گرفته اما هیچ کاری انجام نداده است.

حسن‌پور از اشتغال‌زایی دو هزار نیرو در آخر سال جاری خبر داد و بیان کرد: در مجموعه گل‌گهر 17 هزار نفر مشغول کار است که امیدواریم به بالای بیست هزار نفر برسد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله فقر‌زدایی در شهرهای اقتصادی گفت: تصمیم داریم مدینه فاضله بسازیم که نه فقیر و نه بیکار در شهر سیرجان وجود داشته ‌باشد و این با همت مسئولان شدنی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار