رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت جابجایی در برخی وزارتخانه و اصلاح ساختاری در دولت گفت: باید ساختار دولت و نظام بودجه‌ای کشور اصلاح شود.
کد خبر: ۵۰۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 10 October 2017
حمیدرضا فولادگر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی شهرستان سیرجان اظهارداشت: امروز  در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان با بحث انتقال تکنولوژی روبرو شدیم که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه ما باید دنبال برند‌سازی باشیم تصریح کرد: در کشور صدها مجوز تولید فولاد داریم اما هیچ کدام نتوانستند برند شوند.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل 44 مجلس شورای اسلامی رمز موفقیت  کشور‌های توسعه یافته را برند‌سازی عنوان کرد و افزود: متاسفانه کشور ما در توسعه معادن برای عرضه جهانی ضعیف بوده که باید در این زمینه تلاش کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت با یک ابر چالش رو به رو است تصریح کرد: باید ساختار دولت و نظام بودجه‌ای کشور اصلاح شده تا مشکلات مرتفع شود.

وی دو مشکل اصلی دولت را ساختار اداری و بودجه‌ای برشمرد و گفت: اگر این مسائل اصلاح نشود دولت از پیکره سخت و تنبل خود خارج نمی‌شود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل 44 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید از خودش شروع کند و ساختار دولت ‌را اصلاح کند اظهار داشت: باید با جابجایی در برخی وزارتخانه اصلاح ساختاری در دولت انجام شود.

فولادگر با تاکید بر اینکه در گام اول اصلاح ساختاری در دولت باید انجام شود تصریح کرد: پس از اصلاح دولت می‌توان بخش خصوصی را اصلاح کرده و در نتیجه بهره‌وری بالا رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار