سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه تسهیلات برای ایجاد شغل باید ضمانت اجرایی داشته باشد، تصریح کرد: با اعطای تسهیلات خوداشتغالی هر سال باید با کاهش بیکاری مواجه باشیم.
کد خبر: ۵۰۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 10 October 2017
علیار اسکندری‌نسب پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رفسنجان اظهار داشت: باتوجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برنامه دولت بر همین مبنا پیش می‌رود. دولت به‌تنهایی متولی این امر نیست بلکه همه نهادها و ارگان‌ها باید برای تحقق آن مشارکت کنند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی مبنای اندیشه بلند مقام معظم رهبری و راهکار برون‌رفت از گرفتاری‌های اقتصادی است.

سرپرست فرمانداری رفسنجان تأکید کرد: تسهیلات دولت قرار است شغل ایجاد کند نه اینکه تنها آمار و ارقامی باشد لذا میزان اشتغالی که برای نهادی مشخص می‌شود باید اشتغال پایدار ایجاد شود.

اسکندری‌نسب با بیان اینکه تسهیلات برای ایجاد شغل باید ضمانت اجرایی داشته باشد، تصریح کرد: با اعطای تسهیلات خوداشتغالی هر سال باید با کاهش بیکاری مواجه باشیم نه افزایش آن و صرفا نباید به ثبت آمار در سامانه بسنده شود.

وی ابراز داشت: از اول انقلاب در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها در روستا از جمله برق نهضتی ایجاد شد و در حوزه اشتغال هم باید همین نهضت و اندیشه شکل گیرد.

اسکندری‌نسب تصریح کرد: بحران اجتماعی از حد و مرز گذشته که عامل اصلی آن  مسائل اقتصادی است، لذا منشأ آمار طلاق، اعتیاد و جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی به‌دلیل بیکاری است.

اسکندری‌نسب با بیان این مطلب که اگر بروکراسی اداری مانع ایجاد اشتغال شود در جذب اعتبارات نیز با مشکل مواجه می‌شویم، تصریح کرد: کارگروه تخصصی برای ایجاد اشتغال در شهرستان تشکیل شده تا شغل‌هایی که ایجاد می‌شود رصد شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار