مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه ۳۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده در استان کرمان وجود دارد گفت: بهترین راه برای رساندن صدای کارگران به مسئولان تشکل‌های کارگری است.
کد خبر: ۵۰۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 11 October 2017
رضا اسماعیلی امشب در جلسه هم‌اندیشی تشکل‌های کارگری استان کرمان با مشیریان معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: سه‌جانبه گرایی را در اداره کار در دستور کار قرار دادیم و بر توسعه روابط کار تاکید داریم.

وی با اشاره به اینکه 300 هزار کارگر بیمه‌شده در استان کرمان وجود دارد گفت: بهترین راه برای رساندن صدای کارگران به مسئولان تشکل‌های کارگری است و در استان کرمان این تشکل‌ها در دو قالب شوراهای اسلامی کار و نمایندگان کارگری فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه در سال 96 بیش از 100 شورای اسلامی کار در استان شکل گرفته است افزود: بیش از 420 نماینده کارگری نیز در استان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور نمایندگان کارگری باعث آرامش کارگران در محیط کار است خاطر‌نشان کرد: مبنای ما بر توسعه روابط کار، توسعه شوراهای اسلامی کار در استان است.

اسماعیلی با بیان اینکه 24 انجمن صنفی کارگری نیز در استان کرمان فعالیت می‌کنند گفت: در استان کرمان حدود 100 هزار نفر در این تشکل‌ها عضو هستند و 54 انجمن صنفی کارفرمایی نیز داریم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه تعطیلی کارگاه‌ها ضرر بزرگی به اشتغال استان می‌زند افزود: بنا داریم در سال تولید و اشتغال با همدلی و هم‌افزایی از تعطیلی کارگاه‌ها جلوگیری کرده و با ایجاد روابط کار بر توسعه انها افزوده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار