امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه در جنایات عراق، بحرین و سوریه پای آمریکا در میان است گفت: با توجه به آنچه که امروز بر کشور ما و جهان می‌گذرد نباید ساده از آن بگذریم و باید موضع خود را مشخص و انتخاب کنیم.
کد خبر: ۵۰۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 14 October 2017
آیت‌الله سیداحمد خاتمی صبح امروز در سخنان قبل از دعای ندبه زرند اظهارداشت: دعای ندبه مجلس حضور عاشقان حضرت ولی‌عصر(عج) است.

وی با اشاره به وجود شهدای مدافع حرم ابراز داشت: مجالس تکریم سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع)، تکریم همه شهیدان مدافع حرم است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دعای ندبه از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: خوشبختانه این مراسم روز به روز با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اتفاقات امروز جهان گفت: با توجه به آنچه که امروز بر کشور ما و جهان می‌گذرد نباید ساده از آن بگذریم و باید موضع خود را مشخص و انتخاب کنیم.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه در جنایات عراق، بحرین و سوریه پای آمریکا در میان است تصریح کرد: آمریکا قصد دارد تا با جنگ روانی پیروز این میدان باشد و این اشتباه بزرگ آمریکا است چرا که پیروز نهایی این میدان انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه شهر زرند را به عنوان شهر ولایت‌مداری در سطح کشور می‌شناسیم اظهار داشت: منتظران امام زمان‌(عج) در بند بند وجودشان نفرت ظالمان و ستمگران است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه فرهنگ استکبارستیزی در قرآن آماده است افزود: شعار مرگ بر آمریکا بر خواسته بر این فرهنگ قرآنی است.

وی با اشاره به سیره اهل‌بیت(ع) گفت: مبارزه و مقابله با ظلم و ظلم ستیزی در سیره و مکتب ما آمده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه آمریکا خود را ابر قدرت جهان می‌نامد و قصد تسلط بر تمام کشورها را دارد گفت: خوشبختانه شعار مرگ بر آمریکا هر روز باشکوه‌تر در سر تا سر جهان شنیده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار