مدیر اداره نظارت بر موادغذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه تیم نظارتی بازدید از آرایشگاه‌های زنانه متشکل از چند نهاد مربوطه در استان کرمان تشکیل شده است، گفت: آرایشگاه‌های زنانه در استان کرمان به صورت سرزده نظارت می‌شود.
کد خبر: ۵۰۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 15 October 2017
منصور قنبری‌زاده امروز صبح در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان به‌مناسبت روز جهانی غذا اظهار‌داشت: 16 اکتبر روز جهانی غذا در دنیا نام‌گذاری شده و همه ساله در این روز برنامه‌هایی در سطح استان کرمان و به این مناسبت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اداره نظارت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کنترل و نظارت بر کارخانه‌های تولید مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی است گفت: این اداره در هر ساعت از شبانه روز و بدون هیچ محدودیتی از کارخانجات بازدید کرده و نمونه برداری‌های لازم از مواد تولید شده را انجام می‌دهد.

مدیر اداره نظارت بر موادغذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه کارخانه‌های استان در قالب اجرای طرح هر ساله حداقل دو مرتبه مورد بازرسی قرار می‌گیرند افزود: 200 نوع سم در آزمایشگاه کنترل باقیمانده سموم بر روی محصولات کشاورزی آزمایش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم نظارتی بازدید از آرایشگاه‌های زنانه متشکل از چند نهاد مربوطه در اسنتان کرمان تشکیل شده است خاطر‌نشان کرد: در گذشته در مواقعی بازرسی انجام می‌شد که شکایتی از طرف مردم از آرایشگاهی ارائه می‌شد.

قنبری‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر آرایشگاه‌های زنانه در استان کرمان به صورت سرزده نظارت می‌شود گفت: تیم نظارتی تشکیل‌شده از ادارات تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن، اتحادیه صنف آرایشگری و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و از کارشناسان خانم تشکیل شده است که به‌صورت سرزده بازرسی‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اوایل اجرای این طرح تخلفات زیادی مشاهده شد افزود: نتایج بازرسی این تیم بسیار مثبت و خوب بوده و امروزه تخلفات آرایشگاه‌های زنانه کرمان کاهش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار