همزمان با شام شهادت امام سجاد (ع) مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 17 October 2017
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام شامگاه شنبه با حضور زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد‌مهدی ابوالحسنی مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و دانشجویان کرمان در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

در این مراسم مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار‌داشت: پیکر مطهر 6 شهید گمنام روز پنجشنبه هفته گذشته به کرمان وارد شدند و مورد استقبال رسمی مردم و مسئولان قرار گرفتند اظهار‌داشت: این شهدا در چهار نقطه از استان کرمان و در سه شهرستان کرمان، بردسیر و بافت تدفین می‌شوند که پیکر مطهر سه تن از این شهدا دفن شده است.

سرهنگ محمد‌مهدی ابوالحسنی با اشاره به استقبال باشکوه مردم در مراسم وداع و تشییع و تدفین شهدا در کرمان گفت: حضور شهدای گمنام در استان حیاتی تازه ایجاد کردند و باعث خیر و برکت شدند.

وی با بیان اینکه امشب مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدی برگزار می‌شود که مربوط به عملیات خیبر و 25 سن دارد افزود: این شهید فردا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه پیکر مطهر دو شهید گمنامی که در شهر لاله‌زار بردسیر خاکسپاری می‌شوند، مربوط به عملیات کربلای 4 در منطقه ام‌الرصاص و عملیات بدر است که به ترتیب 20 و 19 سال سن دارند افزود: پیکر مطهراین شهدا نیز روز پنجشنبه در لاله‌زار بردسیر تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار